Keuring

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
lespaultje

Bericht door lespaultje »

oke, dan haal ik ze er gewoon af
dan hoeven ze daar niet moeilijk om te doen bij de rdw :shock: :wink:
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

:wink: goed idee
lespaultje

humz , ons pap zegt gewoon van ; erop laten zitten, is gewoon puur voor de veiligheid :lol:
en dan als ze moeilijk doen dat er eentje niet knippert, dan gewoon nieuwe clignoteur naderhand erin doen :P
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

nee want daar wor die oop afgekeurd en dat kost je geld, beter eraf halen en als je ze leuk vind er latr weer op zetten
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

idd luister maar naar mitchel daar keuren ze je brommer gewoon op af :wink:
lespaultje

oke bedankt :D
ja ik zat er zelf dus ook aan te twijfelen, want tsja, rechterknippers doen het gewoon, maar linker blijft gewoon maar branden :( kijk daarna doe ik ze er gewoon weer op(ondertussen ga ik ze waarschijnlijk wat inkorten zodat ze dichter op de brommer komen, vind ik best gaaf staan :P ), en wat maakt het dan uit als ze blijven branden? iedereen snapt toch wel wanneer je links/rechts wilt gaan :lol:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

precies dan boeit het geen zak maar als ze dat doen op de keuring ben jeje 100 euries kwijt :wink:
lespaultje

als ik ze erop laat zitten, kan ie afgekeurd worden, omdat mijn linker knippers blijven branden
of ik haal ze er gewoon vanaf, maar kan ie misschien ook afgekeurd worden omdat ze er misschien op moeten zitten :?

of ik moet gewoon gruwelijk veel geluk hebben dat ik een keurder krijg die zelf oldtimer fanaat is :wink:
Andries
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Andries »

wat voor lampjes (sterkte) heb je dan in je knipperlichten???
als je 6v/8watt hebt blijven ze branden
je zou dan 10 of 12 watt moeten nemen dan knipperen ze wel goed (alleen links dan in jou geval)
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

knipperlichten zijn niet verplicht zelfs niet op nieuwe tupperware maar als je ze hebt moeten ze het doen, dus beter eraf halen

als je ze niet hebt kun je er niet op afgekeurd worden, klinkt raar maar zo werkt het wel

bijv. HJ heeft een oude cherokee waarin achter gordels zaten, maar in die tijd niet verplicht waren, die heeft ie eruit gehaald omdat ze brak waren en toen was het wel goed
lespaultje

Andriesfs1 schreef:wat voor lampjes (sterkte) heb je dan in je knipperlichten???
als je 6v/8watt hebt blijven ze branden
je zou dan 10 of 12 watt moeten nemen dan knipperen ze wel goed (alleen links dan in jou geval)

dan zal ik morgen ff naar 12 watt kijken :wink:
lespaultje

mpro09 schreef:knipperlichten zijn niet verplicht zelfs niet op nieuwe tupperware maar als je ze hebt moeten ze het doen, dus beter eraf halen

als je ze niet hebt kun je er niet op afgekeurd worden, klinkt raar maar zo werkt het wel

bijv. HJ heeft een oude cherokee waarin achter gordels zaten, maar in die tijd niet verplicht waren, die heeft ie eruit gehaald omdat ze brak waren en toen was het wel goed

oke
dan hoop ik dat anders die 12 watt het wel doen, anders haal ik ze er wel vanaf hoor, want dat risico wil ik dan niet nemen dat ie misschien afgekeurd kan worden omdat ie blijft branden :(
Axel

Bericht door Axel »

Hop gewoon die dingen eraf pleuren en naar die keuring, dan is het goed :wink:
lespaultje

Axel schreef:Hop gewoon die dingen eraf pleuren en naar die keuring, dan is het goed :wink:

haha oke :lol:
weet trouwens iemand hoelang dat duurt met dat kentekenbewijs/kenteken/verzekering :?:
en welke verzekering raden jullie mij aan??
Andries
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Andries »

kentekenbewijs moet je binnen 2 weken kunnen hebben
kentekenplaat moet vervolgens binnen 1 week klaar kunnen zijn
Plaats reactie