wiebo schreef:Ik verwacht binnen een paar dagen wat over mijn bevindingen met de Parmikit te kunnen melden. Met een 60cc F5B haal je niet zomaar 80. Alles wat je daarvan nu nog kan kopen is zowat imi en daarvan zijn de spoelpoorten vaak erg klein en ook nog vaak allesbehalve goed afgewerkt. Kun je aan een ori F5B komen dan moet je dat zeker doen. ik wil hiermee niet zeggen dat elke imi F5B slecht is, maar dat je wel goed moet kijken wat je koopt.
Wiebo
Mijn immi F5B 50cc loopt, als alles netjes afgesteld is vlot 70..
Dan moet een 60cc toch lachend 80 doen ?
Of zie ik het verkeerd ?
50cc FS1 (immi) 70 met inrij-afstelling, die krijg ik ook wel op de 75/80 na een paar 100 km.
Uiteraard wel 16mm erop, snelle pijp (naden), tandjes 13/44.
Met 14/44 loopt 'ie nog iets vlotter, maar heeft wat moeite met z'n 4 dan.
Correct me if I am wrong about the 60cc.
