hahhah best!
(ik heb net de zak met boek etc in de camionette gevonden.. vergeten afgeven gisteren! het zal voor dinsdag zijn dan waarschijnlijk!)
zelf net effe een 130 sproeier lang gestoken ipv 140..
effe warmgereden bougie droogde helemaal op in tweemaal de straat..
zou dus eigenlijk een 135 moeten hebben.. kga hem wat minder lucht geven dan denk..
was vandaag bezig met afstelle maar lukt niet
en hij loopt nu ook niet maar hij vonkt wel en hij krijgt bezine dus....
en vanochtend liep hij nog en had ik hem ff warm gemaakt rond je gereden en toen wou ik hem afstelle maar nu doet hij het nie meer ook niet meer met de oude sproeier.
hij vonkt nog wel ...
en had nog gekeken naar me zuiger en cilinder en er zitte hele lichte vegen in ...
hey ik heb net een nieuwe bougie ngk b8hs gekocht maar deze moet je toch ook nog afstellen
met je voelermaat welke afstand moet ik voor mijn yamaha fs1 hebben?
alles van beginaf nakijken,
compressie goed?
ontstekingsmoment goed?
loopt je benzine goed uit de kraan?
vlotter los in carb?
geen valse lucht zuigen nergens? (carb of cylinder)
geen draden tegen de massa die niet horen?
stekkers goed ingestoken? (vooral die vier draden in stekker recht van de blok)
Laatst gewijzigd door YamaSam op 24 apr 2008, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
en ik heb nu bougie b8hs er in en hij loop 65 op de top is dat dan de juiste bougie want ik lees hier dat 65 t/t 70 een bougie van b7hs er in moet hebbe of maakt dit veel uit???
me bougie is nu wel mooi koffie bruin en is goed warm wat rade jullie me aan