ik doe het anders.
grote sproeier pakken en dan steeds een maatje kleiner tot hij gaat 4 takten.
dan een maatje groter. en met de gas naald spelen.(koffie bruin)
toppie
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
is wel makkelijk gezegt ja maar ja als ik er 120 in doen en dan verzuipt hij en dan loopt hij 45 dus toen ging ik de kleinste er in doen en ff kijke naar me bougie en die was zwart dus nie nat en weer waat groter tot hij koffie bruin was en toen deed ik nog iets groter er in en nu is hij koffie bruin en tege nat aan maar met een bougie van b8 terwijl zijn top 65 is met 60 cc
ginofs1 schreef:de bougie heeft ook invloed op de kleur. vandaar dat ik hem eerst wil horen 4takten. wel oppassen bij het 4takten (loopt zo naar de klo@#*##
4takt is vet
Maar als een 2takt gaat 4takten, is er toch echt iets mis
hum ja: dan gaat hij bij volgas in houden wat een 4 takt geluid geeft.
dus brandstof te kort.
je brommer loopt het mooist als hij te schraal staat ,maar niet voor lang.
dus viertakten (te schraal)en dan een maatje groter
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;