Ik heb eergisteren een FS1 gekocht Een van de dingen die ik wil veranderen is het middenstaard eraf halen
Het is nergens meer goed voor want ik heb al een mooi zijstandaard en bovendien komt het middenstandaard(de veer ervan) tegen de voetrem aan...
Maar ik heb ff zitten kijken... en volges mij kan het middenstaandaard dr niet 123 af, omdat ie aan het blok vast zit. Dus de vraag is : Hoe krijg ik mn middenstandaard eraf?
bij je rempedaal zit als het goed is een segering op de as. die haal je er af en dan kun je de as er uit halen. als weer monteren met segering anders heb je geen achterrem
Ik heb eergisteren een FS1 gekocht Een van de dingen die ik wil veranderen is het middenstaard eraf halen Het is nergens meer goed voor want ik heb al een mooi zijstandaard en bovendien komt het middenstandaard(de veer ervan) tegen de voetrem aan... Maar ik heb ff zitten kijken... en volges mij kan het middenstaandaard dr niet 123 af, omdat ie aan het blok vast zit. Dus de vraag is : Hoe krijg ik mn middenstandaard eraf?
Groeten
laat die middenstandaart toch gewoon zitten, en monteer gewoon een extra zijstandaart.
Je gaat je middenbok nog serieus missen als je aan je brommer moet werken.
Probeer maar eens je achterwiel te demonteren als je alleen een zijstandaard als steunpunt gebruikt.
grt
Geo
Ik heb eergisteren een FS1 gekocht Een van de dingen die ik wil veranderen is het middenstaard eraf halen Het is nergens meer goed voor want ik heb al een mooi zijstandaard en bovendien komt het middenstandaard(de veer ervan) tegen de voetrem aan... Maar ik heb ff zitten kijken... en volges mij kan het middenstaandaard dr niet 123 af, omdat ie aan het blok vast zit. Dus de vraag is : Hoe krijg ik mn middenstandaard eraf?
Groeten
laat die middenstandaart toch gewoon zitten, en monteer gewoon een extra zijstandaart. Je gaat je middenbok nog serieus missen als je aan je brommer moet werken. Probeer maar eens je achterwiel te demonteren als je alleen een zijstandaard als steunpunt gebruikt. grt Geo
ok... maar nu is het ook ontzettend irritant, want de halve maan van het middenstandaard komt tegen mn halve maan van mn voetrem aan
het remmen gaat niet soepel en maakt en rotgeluid... en mn standaard klettert als k over een hobbeltje ga
Ik heb eergisteren een FS1 gekocht Een van de dingen die ik wil veranderen is het middenstaard eraf halen Het is nergens meer goed voor want ik heb al een mooi zijstandaard en bovendien komt het middenstandaard(de veer ervan) tegen de voetrem aan... Maar ik heb ff zitten kijken... en volges mij kan het middenstaandaard dr niet 123 af, omdat ie aan het blok vast zit. Dus de vraag is : Hoe krijg ik mn middenstandaard eraf?
Groeten
laat die middenstandaart toch gewoon zitten, en monteer gewoon een extra zijstandaart. Je gaat je middenbok nog serieus missen als je aan je brommer moet werken. Probeer maar eens je achterwiel te demonteren als je alleen een zijstandaard als steunpunt gebruikt. grt Geo
ok... maar nu is het ook ontzettend irritant, want de halve maan van het middenstandaard komt tegen mn halve maan van mn voetrem aan het remmen gaat niet soepel en maakt en rotgeluid... en mn standaard klettert als k over een hobbeltje ga
Hier klopt het een en het ander niet. Bekijk eerst maar een goed de bevestiging van je rempedaal en je middenbok.
2 halve manen? Kletteren? ontbreekt er niet een spanveer?
grt
geo
Nee ok je hebt gelijk.. Alleen het standaard heeft een halve maan, de rem niet.
Volgens mij is de halve maan van het standaard verbogen zodat ie tegen de rem komt..
Kan ik m draf halen, recht buigen en weer terugzetten?
de as van rempedaal/standaard zou dus een segeringetje moeten hebben aan de rechterkant...
maar ik zie alleen maar een soort metalen dop, die lijkt een beetje op wat er ook aan de linker kant zit..
moet ik deze ''dop'' eraf wippen met een schroevedraaier en zit daar dan het segeringetje onder?
tien tegen één is de eindstop van de rempedaal verbogen,
dat gebeurt als er 'rechts-op-de-bek' gegaan wordt, en het rempedaal omhooggeduwd wordt tegen de grond..
je kan een buis zoeken, die over de stopas past, en die weer rechtbuigen,
zo komt je pedaal weer naar beneden...