Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v2.0

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
pee67
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door pee67 »

Daar was ik ook al achter :wink:

Zal eens een grotere sproeier erin zetten
als ze binnenkomen, donderdag besteld bij Peter
zal niet zo lang duren
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ik heb net samen met Falko heerlijk gereden. Denk een km of 60. De waal over, helemaal de dijk langs Bemmel afgereden, pondje bij Doornenburg en Pannerden gepakt, en bij Millingen de dijk weer op en helemaal afgereden. 8)
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Tombo schreef:Ik heb net samen met Falko heerlijk gereden. Denk een km of 60. De waal over, helemaal de dijk langs Bemmel afgereden, pondje bij Doornenburg en Pannerden gepakt, en bij Millingen de dijk weer op en helemaal afgereden. 8)

Gister ongeveer het zelfde gereden, maar dan aan de goede kant van de rivier gebleven, en in duitsland geweest
wiebo
500km gereden
500km gereden

Bericht door wiebo »

De enige goede kant van de Waal is de zuidelijke!
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

:lol:
nico
500km gereden
500km gereden

Bericht door nico »

had gister mooie foto's gemaakt 8)
die laat ik zo wel ff zien :wink:
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

rise and shine schreef:
Tombo schreef:Ik heb net samen met Falko heerlijk gereden. Denk een km of 60. De waal over, helemaal de dijk langs Bemmel afgereden, pondje bij Doornenburg en Pannerden gepakt, en bij Millingen de dijk weer op en helemaal afgereden. 8)

Gister ongeveer het zelfde gereden, maar dan aan de goede kant van de rivier gebleven, en in duitsland geweest

Tussen de 2 pondjes zat wel echt belachelijk veel prijsverschil :S Bij het pondje bij Doornenburg was het 80 eurocent voor 2 brommers, en bij het pondje van pannerden naar millingen 3,40 euro ofzo :?
lespaultje

Bericht door lespaultje »

vandaag en gister heerlijk zitten rijden met mijn fs1 8) heb nu ruim de eerste 150km ingereden :D
de foto's zet ik er nog wel op :wink:

Groeten Paul
Axel

Bericht door Axel »

Tombo schreef:
rise and shine schreef:

Tussen de 2 pondjes zat wel echt belachelijk veel prijsverschil :S Bij het pondje bij Doornenburg was het 80 eurocent voor 2 brommers, en bij het pondje van pannerden naar millingen 3,40 euro ofzo :?

Wat een afzetters, bij ons is de pont over het noordzeekanaal gratis :P
Axel

Bericht door Axel »

Net terug van en ritje met twee vrienden. We gingen ff richting de duinen enzo. Zij gingen nog ff crossen op een cossbaantje en daar kreeg mn vriend een lekke band :lol: Dus die kon lopend naar huis :P Toen ging ik en die andere vriend nog ff verder, rondje langs het strand en daarna nog richting de haven. Hier dacht mn vriend even leuk een stukje duinen mee te pakken, maar toen brak zn koppelingskabel :lol: Dus toen gingen we weer naar huis, hij zonder koppeling, onderweg kwamen we nog die andere vriend tegen die nog steeds aan het lopen was en een stuk verder kwam ik nog een kennis tegen die stil stond op het fietspad, dus die zal ook wel pech gehad hebben....
Ik merkte wel dat mn brom steeds meer kracht krijgt, en ook meer kracht als met de oude zuiger. Ik trok em nu in een keer naar 65 en had nog wat over :)

Oja, had ik al verteld dat het alle drie mt5's waren? :speachless:

Zo zie je maar weer: Yamaha ownd gewoon 8)
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

idd honda 2takt is gewoon gaar :P
Axel

Bericht door Axel »

En het schakelt echt zo beroerd....
GoM!cky
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door GoM!cky »

Vandaag zo een 60 km gemaakt met de goudkleurige '73-er, waarvan 20 km met mijn liefke achterop 8) en dan de rest samen met mijn vader :D en hij op de blauwe '76-er.

Hij loopt erg lekker en gaat steeds beter, heb nu zo een 130 km ingereden. Top ligt nu rond de 65 km/u.

Dan hebben we ook nog een hoop foto's getrokken ... zie hieronder :D
Papa_GoM!cky en GoM!cky zelf hebben geposeerd voor de fotograaf GoAnneke :bounce: 8)
Twas een zalige Fizzy-dag met lekker fizzy-weer.

Cheeeersss :wink:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot

Bericht door ginofs1 »

mooi spul zeg
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

mooie collectie, ik weet wel direct welke ik zou kiezen, echt een super mooie die 73'er :shock: :D
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Gesloten