er zitten nieuwe pakkingen overal
ik heb vandaag vanalles uitgeprobeerd, en ik heb verschillende dingen ontdekt
de ontsteking staat voor zover ik kan meten (met een digitale schuifmaat) heel goed, de puntjes beginnen opente gaan 1,6 mm voor BDP en de puntjes gaan ver genoeg open (een voelermaat van 30 gaat er heel vlot door, 35 lukt niet, omdat die van 5 te dun was en te hard werd aangetrokken door de magneten op het vliegwiel, maar ik denk dat ze ver genoeg open gaan)
de bougie vonkt ook, en blijft vonken als ik hem in gang probeer te lopen, en daarmee denk ik dat het niet aan de ontsteking ligt
ik heb ook het spruitstuk en de membranen opengevezen, en die heb ik ook gevlakt.
bij de membraanplaatjes zelf heb ik iets merkwaardig ontdekt; de membranen bleven openstaan, ze hadden niet genoeg kracht meer om toe te gaan, en daarom heb ik (of iem. anders, ik durf het niet met zekerheid te vertellen) de plaatjes omgedraait tijdens het reviseren, en daardoor bleven ze toe.
nu is het precies dat de cilinder niet genoeg druk kan maken om de membranen open te trekken
ik heb de membraanplaatjes terug gestoken zoals ze zaten, en alles gemonteerd (hierbij is plots een stuk van mijn membraan gebroken

en daardoor hangt hij nog maar met 3 bouten vast)
nu de membranen zijn omgedraait heb ik wel de indruk dat hij meer doet, het geluid is veranderd als ik hem probeer in gang te lopen, ook met gas open of toe verschilt het geluid.
wel heb ik nog steeds de indruk dat de cilinder gene mengsel aantrekt
de zuiger is wel versleten, maar voor de revisie reed hij echt goed, en toen was er heel veel speling te voelen op de krukas
hij heeft wel compressie, maar misschien niet genoeg?
en ik blijf het raar vinden dat hij echt niets doet, nog geen plofje
heeft iemand een idee hoe dit kan komen??
ik heb trouwens ook nog enkele nieuwe foto's, deze zal ik bij de andere links zetten op de 1ste pagina