Het is heel erg oftopic maar hier zijn vast wel handige harry's die zo'n ding kennen.
M'n ouders hebben een boot (sloep) leuk en aardig en zeker met dit weer goed toefen alleen moet er diesel in.
Geen probleem maar we hebben een jerrycan van slechts 10 liter en die zuigt zich nog vacuum ook tijdens het schenken.
Dat schiet dus niet op!
Waarom geen 20 liter tank of zelfs groter dat is gewoon niet meer te tillen en je moet in de boot zelf zitten om te schenken dus dat is niet ideaal! (op de rand zeg maar zit de benzine dop)
Wat ik dus eigenlijk zoek is of een tank met ontluchting (maar nog steeds lastig schenken door het gewicht)
en het liefst een soort pompje waarmee je het vanuit een grote tank (bv 20 liter) zo in de boot kan tanken.
Ik heb al een een hevelpomp gevonden maar dat lijkt me niet echt ideaal (btje speelgoed achtig komt het op mij over)
http://www.hevelpomp.nl/
Ik ben dus eigelijk opzoek naar een slang met een ding in het midden waaraan je kan draaien om te zuigen en dus de boot te tanken.
Ik geloof dat ik ze welis heb gezien en dat lijkt me beter werken dan die hevel pomp die ik liet zien
Mochten jullie ideeen hebben hoor ik dat graag
Benzine/diesel pompje kopen
-
- 1000km gereden