Vandaag bezig geweest met fijn afstelling van carb
maar nu weet ik niet welke sproeirs ik het beste kan gebruiken
hoofdsproeiers heb ik hier in de maten 110 liggen maar
wel weer verschillende met markering E4 en andere weer met markering E8
Wat is nu beter en met welke combinatie, lange of korte sproeier?
Laatst gewijzigd door pee67 op 07 mei 2008, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonet de Homoet bij falko gemonteerd...
NIET NORMAAL Dat ding loopt nu echt ziek hard Hij trekt in de 1 op het achterwiel hahaha. Ik heb al over de 90 gereden, maar ben toen maar afgeremd want ik reed in de korte broek
Tombo schreef:Zonet de Homoet bij falko gemonteerd... NIET NORMAAL Dat ding loopt nu echt ziek hard Hij trekt in de 1 op het achterwiel hahaha. Ik heb al over de 90 gereden, maar ben toen maar afgeremd want ik reed in de korte broek
Tombo schreef:Zonet de Homoet bij falko gemonteerd... NIET NORMAAL Dat ding loopt nu echt ziek hard Hij trekt in de 1 op het achterwiel hahaha. Ik heb al over de 90 gereden, maar ben toen maar afgeremd want ik reed in de korte broek
jullie maken me het wel moeilijk voor volgend jaar zeg om de snelste zijn !!
nee hoor goed om te horen dat die fs1 flink hard loopt janken om het leven moet ie !
Jep ik weet niet wat je precies hebt gedaan maar hij loopt echt hard De cilinderkop is overigens een standaard K-Star cilinderkop, die heb ik nu ook op de mijne zitten.
Zo zie je maar weer dat met een goede expansieuitlaat het vermogen valt of staat bij een 2-takt motor