Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Andries
1500km gereden
Berichten: 1577 Lid geworden op: 03 feb 2007, 21:19
Bericht
door Andries » 09 mei 2008, 18:17
eerst goed schuren, kan met gewoon schuurpapier of een staalborstel
dan spuiten met hittebestendige zwarte lak, 1 of 2 lagen
plak je spoelkanalen e.d. ff af met tape dan krijg je die rommel er niet binnenin
phil91
Bericht
door phil91 » 09 mei 2008, 18:31
thanx
Yamaha rd50m
7500km gereden
Berichten: 9209 Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12
Bericht
door Yamaha rd50m » 09 mei 2008, 23:53
iemand toevallig nog een 13 tands voortandwiel liggen dat hij nietmeer nodig heeft?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 11 mei 2008, 13:47
k ben nu met de balhoofd lagers enzo bezig, en nu heb ik zon lager setje van k star maar het past niet helemaal,
als ik de schaal die op het Tstuk zelf zit er over heen schuif zit ie niet helemaal klem en is er een heel klein beetje speling
is dit heel erg? moet ik een nieuwe halen of kan het wel zo
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 11 mei 2008, 16:41
Het moet wel echt vast klemmen, anders draait de schaal in plaats van de kogels
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 11 mei 2008, 17:00
ja precies, hij klemt niet en draait idd rond
thomas-18
100km gereden
Berichten: 226 Lid geworden op: 12 mar 2007, 18:22
Locatie: Heemskerk
Bericht
door thomas-18 » 11 mei 2008, 22:50
Gaat een homoet veel nut hebben bij een 60ccf5b en een 16mm carb.?
Thomas.
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 mei 2008, 00:00
geen idee, ik heb zelf een aangepaste f5b met fs50 uitlaat, nog niet geprobeerd met homoet, en ik zou de f5b wel aanpassen
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 12 mei 2008, 11:14
hoeso aanpassen? je koopt mestal een f5b voor de trekkracht
Triforce
2500km gereden
Berichten: 4927 Lid geworden op: 05 dec 2007, 19:50
Locatie: Zwolle
Bericht
door Triforce » 12 mei 2008, 11:30
hij wilt een homoet eronder zetten en die zijn voor de hoge toeren bedoeld
nico
500km gereden
Berichten: 866 Lid geworden op: 24 mei 2007, 20:24
Locatie: putten
Bericht
door nico » 13 mei 2008, 19:27
hoe zit het met de strepe op de tank van een fs1 p van 1969 ? want ik had een foto gevonde van het kontje en is dat het zelfde als van de tank?
en de streep onder/zijkant van de tank waar zit die of moet ik die gwoon op gevoel doen of zo iets of zo???
groeten nico
jonnotje
1500km gereden
Berichten: 1984 Lid geworden op: 27 mei 2007, 11:34
Locatie: Tuitjenhorn
Contacteer:
Bericht
door jonnotje » 13 mei 2008, 21:02
ik hbe hier een cilinderkop liggen met het nummer 260 erin... hij is best afgevlakt, net iets onder het randje... weet iemand waar die van is?
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 13 mei 2008, 21:05
Van een 5bak...
Waarschijnlijk een street ofzo.
Dat zijn originele hogedrukkoppen.
Niels
Site Admin
Berichten: 11146 Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag
Bericht
door Niels » 13 mei 2008, 21:05
nico schreef: hoe zit het met de strepe op de tank van een fs1 p van 1969 ? want ik had een foto gevonde van het kontje en is dat het zelfde als van de tank?
en de streep onder/zijkant van de tank waar zit die of moet ik die gwoon op gevoel doen of zo iets of zo???
groeten nico
mpro09
10000km gereden
Berichten: 14285 Lid geworden op: 10 nov 2006, 15:31
Locatie: Hilversum
Contacteer:
Bericht
door mpro09 » 14 mei 2008, 13:36
wat zijn de eigenschappen van dunnere of dikkere membraanplaatjes?