edje schreef:ja volgens mij zit ie er verkeerd op en zijn er koelribben ingekort
hij zit met de grote en langste kant naar beneden toe en ik heb de koelribben ingekort want ik vond hem veelste groot op de f5b, ik heb hem passend gemaakt voor de athena maar hij was net wat te laag met de druk maar ik heb hem gister gevlakt 0,5mm eraf gehaald
op de p-list staat dat er onder het balhoofd lager nog een dustseal moet, maar die zat niet op mijn brommer dus is dat echt nodig en is die nog ergens te krijgen?
mpro09 schreef:op de p-list staat dat er onder het balhoofd lager nog een dustseal moet, maar die zat niet op mijn brommer dus is dat echt nodig en is die nog ergens te krijgen?
mpro09 schreef:op de p-list staat dat er onder het balhoofd lager nog een dustseal moet, maar die zat niet op mijn brommer dus is dat echt nodig en is die nog ergens te krijgen?
het is wel handig als je geen rubber om je veering van de voorvork hebt zitten, als je hem er wel op hebt zitten dan is het niet heel erg nodig volgens mij