-Jouw (Mitchel) moeder stelt je brommers af, bouwt ze op, en haalt ze op in verre landen
-Jelle's moeder betaald de brommers en onderdele (hé jelle?!! )
-Mijn moeder vind dat snelle brommers veiliger zijn -wie vult aan?!
Aad schreef:Volgens mij is de gemiddelde moeder best rylaxt!!
-Jouw (Mitchel) moeder stelt je brommers af, bouwt ze op, en haalt ze op in verre landen -Jelle's moeder betaald de brommers en onderdele (hé jelle?!! ) -Mijn moeder vind dat snelle brommers veiliger zijn -wie vult aan?!
mijn moeder zegt dat ze ze mooi vind maar ze heeft ze nog nooit gezien
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-Jouw (Mitchel) moeder stelt je brommers af, bouwt ze op, en haalt ze op in verre landen -Jelle's moeder betaald de brommers en onderdele (hé jelle?!! ) -Mijn moeder vind dat snelle brommers veiliger zijn -wie vult aan?!
mijn moeder zegt elke keer dat ik vertrek een schietgebedje en ze zegt dat ik voorzichtig moet rijden.
niet echt relaxd, maar wel goed bedoeld
De eerste reactie van mn vader toen ik vertelde dat ik een fs1 wilde kopen was: O god, niet die ouwe zooi hè? Mn moeder zeikt altijd dat ik de schuur moet opruimen en mn vader roept bij elk pakje dat ie ziet: wat heb je nou weer gekocht?
Maja verder weinig opmerkingen dus das wel chill
M'n ma vind het allemaal wel best, zolang ik maar niet gevaarlijk rijd ofzo. M'n pa vind het allemaal wel mooi, en binnenkort gaan we een 2e FS1 opbouwen zodat hij ook weer kan rijden
neb na zei int ebgin toen ik brommer woude kopen: koop je niet beter iets nieuw dan, want zoiets oud is wrsl al helemaal verslete nu vraagt ze af en toe gewoon "hij rijdt toch niet harder dan 50 hé"
idd mijn ouders denken ook dat ie 70 gaat en dat vinden ze al teveel, k eb alleen gezegd dat je heel moeilijk aan orginele cilinders komt dus dat ie nietlangzamer kan