Nou jongens, laten we eens concreet plannen maken!
Utrecht ligt denk ik het meest centraal voor de meesten van ons! Ook vertrekken daar praktisch alle treinen richting de uithoeken van Nederland vanaf het station Of heeft iemand een beter idee i.p.v. Utrecht stad?
ja hilversum, is vanf utrecht 2 haltes dus goed te bereiken en je hoeft niet op de tijd van de laatste trein te letten want je kan gewoon blijven pitten
Jah dat zou wel ownen, maar hoeveel mensen kunnen waar blijven pitten dan? Want als er maar 2 mensen kunnen blijven pitten schiet dat ook niet echt op...
ja hoor in de woon kamer passen er makkelijk 15(wel met eigenmatjes enzo)op mijn kamer staat nog een logeerbed en we kunnen ook een tent in de tuin zetten
yep.
er er zijn hier zat leuke tenten.
maar met hoeveel man zijn we dan of komen er ook mooie meiden we kunnen bvb ook eerst gaan karten en dan bij mij in de werkplaats zuipen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja 2keer per jaar als me zussen jarig zijn gebeurt dat
dus dat kunnen we mischien dit jaar wel met mijn verjaardag combineren, kan ik wel voor bier zorgen