Riekes schreef:Ik hoef gelukkig nog 'maar' 1 examen! Wel minder dat het wiskunde B1 is Wordt morgen weer een stresserige dag...
vwo niveau zeker? want b1 voor havo is toch al geweest? ik heb alleen natuurkunde echt verkloot (36punten van de 75) maar verder wel goed alles zover ik heb kunnen inschatten.
Riekes schreef:Ik hoef gelukkig nog 'maar' 1 examen! Wel minder dat het wiskunde B1 is Wordt morgen weer een stresserige dag...
vwo niveau zeker? want b1 voor havo is toch al geweest? ik heb alleen natuurkunde echt verkloot (36punten van de 75) maar verder wel goed alles zover ik heb kunnen inschatten.
Jup, vwo. Vond de examens over het algemeen best behoorlijk pittig, dan vooral de profielvakken (N&G), dus ik zou niet weten hoe ik het allemaal gemaakt heb (ik heb nog niks nagekeken op internet, ik wacht wel totdat ik gebeld wordt of niet )
jongens ik zoek een site waarop je films terug kunt kijken ik ben namelijk zo stom geweest om de beste film ooit vergeten te kijken de film heet skin het is een nederlandse film
er komen brommers+ska+punk(van een band die ik persoonlijk ken ) in voor dus een heel goede film maar ik kan hem nergens vinden op uitzending gemist zie ik hem ook al niet help me alstjeblieft