Triforce schreef:had vandaag me f5b cil maar even gekieteld zij spoelpoorten breeder met 2 a 3 mm, boven spoelpoorten breder met 1 mm en doorgan vergrooot van alle spoelpoorten en passend gemaakt op het blok, en als laatste de uitlaat poort met 2 mm verbreed en 2mm omhoog in het midden en de zijkanten met 1 in een halfe maan vorm, en ook meteen een nieuwe zuiger erin gedaan, en erachter gekomen dat de snelle fs1 pijpen bijzonder slecht is tegen over een fs50 uitlaat
hoe bewerk jij je spoelpoorten?
met een dremel en dan een slijp steentje die precies in de poorten past, (ik heb een verleng stuk voor de dremel die smaller is als de dremel zelf dus kan je een grotere hoek maken)
Gister nog een ritje gemaakt
had ik ineens tijdens hoge toeren last van
het sputteren/stotteren van de motor.
Bij lage toeren geen last van, wel bij hoge tyoeren, belast en onbelast
Iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?
net effe gekeken of ik of ik nog een mooie out type voorvork heb liggen
die van de street moet gerestaureerd worden, maar die van de fs50 ziet er nog goed uit
bijna niets op aan te merken
nu ga ik naar de jury op school ( spannend) en daarna wat spulle bij elkaar sprokkelen voor de street