Dikke power geack Ik moet wel zeggen dat het met zo'n Fox best simpel gaat een maat van me heeft een Fox, met 1 of andere Gianelli uitlaat, powahfiltah en andere rollertjes ofzo, maar als je aan het stuur trekt kan je er best leuk wheely's mee maken
pff trekken was echt niet nodig t was een echte autowheelie, en helemaal met 6pizzas in een box die er letterlijk achter hangt en het zadel recht boven het achterwiel en zonder steppenbalk of remmen en dikke wiellager speling
met regen en dan in een bocht op de witte strepen gaan rijden is geen succes lichte schade aan mijn hendel/steppenbalk en uitlaat (allemaal schuurkrassen) en mijn knipperlichten waren helemaal stuk
1 keer met de peugeot...
het lag nat, en ik reed aan zo'n 10 per uur in een bocht toen ik een auto zag vertrekken uit zijn parkeerplaats en ik wist dat die niet ging stoppen... dan heb ik maar alle remmen toegesmeten (enkel voorrem, achterrem werkte niet, harmen had die es laten vallen en wilde die niet herstellen...) waardoor mijn voorband wegschoof op het natte wegdek, ik kon er nog net afspringen maar men knie deed toch serieus zeer
tot nu toe nog niet, wel al een paar keer een near miss gehad.
Mijn grootste nachtmerrie is een vast loper, en niet optijd de koppeling kunnen trekken. daarom rij ik altijd met een paar vingers op het koppelingshendel.
Een loslopende hond aangereden met 85km/h en ben gelanceerd. Ik denk zo'n 30 meter over het asfalt geschoven. Een biefstuk was er niets bij. Rauw aan alle kanten. Na 28 jaar is op m'n rechter arm nog steeds de schaafplek te zien. Alle kleren stuk inclusief m'n onderbroek. Brommer was ook geschaafd, maar had minder schade dan ik!
De hond was helaas overleden door de klap. Dit was zeker niet mijn bedoeling. Ik voel mij nog steeds schuldig hierover, alhoewel ik er echt niets aan kon doen. Met 40km/h was het beest ook dood geweest. Hij rende zo de weg op tegen mijn brommer aan.
Ook nog een keer auto aangereden aan de zijkant. Maar was niet zo erg. Reed niet zo snel.
Meer heb ik eigenlijk niet gehad en valt dus eigenlijk nog best wel mee met 70000 km FS1 kilometers.
O ja, één keer tegen de lamp gelopen. Politie! Brommer inbeslag genomen voor technische keuring. Snelle onderdelen kwijt en een fikse boete van 150 gulden.
had men brommercertificaat net 1 week en reed vrolijk weg op mijn tomosje.. 30 km/h door een bocht met allemaal ijs, niet aan gedacht en een mooie glijpartij maar verder geen schade
op mijn zundapp 1x bijna door terug te schakelen naar z'n 1 met het achterwiel over een putje dus ging dwars
en op me RD regelmatig bijna door zand in bochten, putdeksels, teer en witte strepen..
Over dieren dood rijden gesproken: gisteren een eend dood gereden in de auto ergste is dat het de 3e is sinds ik mij rijbewijs heb :$ (22 feb)