Niels schreef:Ik zie een Japanse street En ik weet waar die vandaan komt, want er is maar 1 Nederlander die Japanse FS1's importeert
Vet!
ik hoop stiekem niet dat dat soort dingen een NL kenteken hebben, want dr zijn er al zo veel verloren gegaan na de invoer, en dan worden ze nu ook nog eens maximaal afgevoerd naar belgië ( wel leuk voor de belgen onderons natuurlijk )
volgen de week wordt er nog wel iets anders van Nederland naar Belgie afgevoert
je maakt het altijd zo spannend nog eens naar dezelfde, of bij iemand anders iets halen?
Bij iemand anders. Wacht effen tot in't weekend. Een deal is niet helemaal rond voor ... je weet wel. Het bekende verhaal van het vel van de beer niet te verkopen, voor hij geschoten is.
geo schreef:
hernieuwe oproep wegens weinig respons (lees geen). Zijn velgen van het merk Takasago ori of imi.
Takasago is origineel hoor deze zaten ook origineel op m'n '69 ben ze ook al door elkaar tegengekomen een takasago en een araya ofzo
die mannen namen maar wat ze liggen hadden vermoed ik
fs50 schreef:geo schreef: hernieuwe oproep wegens weinig respons (lees geen). Zijn velgen van het merk Takasago ori of imi.
Takasago is origineel hoor deze zaten ook origineel op m'n '69 ben ze ook al door elkaar tegengekomen een takasago en een araya ofzo die mannen namen maar wat ze liggen hadden vermoed ik
david
misschien had Jamaha voor een bepaalt jaartal een velgendeal met takasago, en hebben ze daarna een betere deal gekregen bij araya
Niels schreef:Ik zie een Japanse street En ik weet waar die vandaan komt, want er is maar 1 Nederlander die Japanse FS1's importeert
Vet!
ik hoop stiekem niet dat dat soort dingen een NL kenteken hebben, want dr zijn er al zo veel verloren gegaan na de invoer, en dan worden ze nu ook nog eens maximaal afgevoerd naar belgië ( wel leuk voor de belgen onderons natuurlijk )
volgen de week wordt er nog wel iets anders van Nederland naar Belgie afgevoert
je maakt het altijd zo spannend nog eens naar dezelfde, of bij iemand anders iets halen?
Bij iemand anders. Wacht effen tot in't weekend. Een deal is niet helemaal rond voor ... je weet wel. Het bekende verhaal van het vel van de beer niet te verkopen, voor hij geschoten is.
binnen enkele uren zal de eigenaar meer uitleg geven, ik ga hem eerst leren hoe hij moet reageren op berichten op het forum, maar we hebben den deze weer uit Nederland gehaald grt
Geo
Je gaat wel voor de exotischere types geo, eerst al een japanse street en nu ook nog een Beumer, tis een pronk! Was dit die Beumer die te koop stond op marktplaats??