Tombo schreef:Dat is het "voordeel" van roken. Sommige mensen kunnen gewoon niet meer stoppen, die zullen dus altijd blijven roken, dan maken ze gewoon de sigaretten duurder ook al zijn er wat minder rokers.
Als er uiteindelijk dan maar één roker over is, wat kost dan een pakje???
prit2 schreef:m'n pa is bijna dood aan longkanker, dus rook ik maar niet. af en toe lijkt het me wel chil om even iets in m'n hand te hebben als ik wacht ofzo, maarja
Ik denk dat de overheid het niet al te duur moet maken
als iedereen die rookt daarmee stopt
bestaat de kans dat die mensen ziek worden
wat weer meer kosten voor de gezonheidszorg met zich meebrengt
en minder inkomsten vanuit de accijns......
pee67 schreef:Ik denk dat de overheid het niet al te duur moet maken als iedereen die rookt daarmee stopt bestaat de kans dat die mensen ziek worden wat weer meer kosten voor de gezonheidszorg met zich meebrengt en minder inkomsten vanuit de accijns......
prit2 schreef:m'n pa is bijna dood aan longkanker, dus rook ik maar niet. af en toe lijkt het me wel chil om even iets in m'n hand te hebben als ik wacht ofzo, maarja
De meeste mensen houden dan hun.....vast...
mhua in het openbaar ben ik daar niet zo'n fan van.
maar ieder zijn ding natuurlijk
pee67 schreef:Ik denk dat de overheid het niet al te duur moet maken als iedereen die rookt daarmee stopt bestaat de kans dat die mensen ziek worden wat weer meer kosten voor de gezonheidszorg met zich meebrengt en minder inkomsten vanuit de accijns......
In principe heeft hij wel gelijk Rokers sterven jonger (dus minder AOW etc), en brengen veel accijns binnen
Ik rook ook
1 pakje shag in de week krap aan lukt wel.
Sigaretten koop ik haast nooit omdat het te simpel is om dan 1 te pakken.
Het pakje is dan ook binnen een dag helemaal leeg.
Rook nu vanaf me 16 e en wil graag stoppen.
Hier in huis word ook allemaal gerookt dus het is niet echt makkelijk voor mij