Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v2.0
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
EFESÉÉN schreef:Tombo schreef:Nog niks gedaan, maar ik ga zo naar de hondadag in arnhem
Ik hoor jou toch wel vaak over Honda's, Tom.....![]()
Moet jij nog "uit de kast" komen, en ben jij eingelijk niet een Honda-fan?![]()
![]()
Ik zou zeggen, gooi het in de groep jongen!
Je kunt het best bij ons kwijt........
niks mis met een mooie (nep) honda...
Maar de fs1 is gewoon mooier

-
- 1500km gereden
rise and shine schreef:ZO, ik ben ben net terug met jeroen van peter ( yampe/ bromfietsallerlij,nl) En het was weer ouderwets gezellig, we werden ontvangen met een potje bier(eigen tap)( wit brood en schoenpoets waren op) en later op de avond kregen we ook nog eens een bord vol nassie
![]()
Jeroen is met een zak vol goodies naar huis gegaan ( later meer hierover van hem denks...)
Het was weer veel te gezellig dus we zijn een hele tijd blijven plakken ( we kwamen daar aan om strak 19 uur, en het i nu net 2 uur)
gezellig gekletst over van alles en nog wat, voor al over brommers natuurlijk. Maar nu ga ik naar bed ( ben Kapot) Loeter, tot sinas, en tot the crack of noon
ik moest een nieuw cp en een nieuwe condensator hebben. dus ik peter gebeld, of ik nog langs kom komen. was prima zei hij: "ik kijk toch geen voetbal" daarnaast zei hij dat hij nog wel wat leuks had liggen.
een goede athena cilinder met zuiger, ja de draad was rot. maarja.
ik daar met edwin op de nepdax heen. aankomsttijd 19.00.
peter: bierje jongens? wij: ja lekker. peter: moet je daar eens op rijden. ik vraag: hoezo dan? ja probeer maar... bleek dat zijn testbrommer voor hpi te zijn

ik kom terug met dat ding, komt peter met 2 cilinders aanzetten; 2 athena's met zuiger en veer, alleen een slechte draad voor de uitlaatwartel.
"hier, maak er iets moois van"

om 2 uur was ik thuus...
het was een zeer gezellige avond.
gekocht : cp condensator en koppelingskabel
gekregen: 2athena's met slechte draad en een parmakit met 2 koelribben minder. ohja: ik moest ook maar eens uitvinden of die contactpuntvervanger iets is...

peter BEDANKT!
vandaag de hele handel weer rijdend gemaakt. helaas was de condensator al stuk in de verpakken(k*t immi's) maar gelukkig had ik nog een condensator liggen van een buitenboordmotor die ongeveer de goede waardes gaf na een meting
morgen maar eens naar die cilinders kijken:D (verslag volgt)
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin
Gister het blok van Han gereviseerd en de ontsteking gesoldeerd (was ook een zekere B. Haas bezig geweest
):
Afgebroken stuk netjes weer gesoldeerd

Afgebroken stuk netjes weer gesoldeerd

Laatst gewijzigd door Niels op 03 jul 2008, 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- Site Admin