Haha vet
Maar je zegt dat je alles uitgeprobeert hebt, heb je dan ook zo'n schans die je in een struik kan stoppen, zodat je auto altijd precies om zijn Y-as draait (van de zijkant gezien ) als je eroverheen gaat?
wist je dat de Ateam van is uitgerust met een systeem dat bleekwater op de achterbanden vernevelt om snel de witte rook te krijgen zonder banden te slijten?
lijkt leuk, maar wel een slecht id voor op een meeting
Tombo schreef:Haha vet Maar je zegt dat je alles uitgeprobeert hebt, heb je dan ook zo'n schans die je in een struik kan stoppen, zodat je auto altijd precies om zijn Y-as draait (van de zijkant gezien ) als je eroverheen gaat?
hahhah, dat heeft ook een specifieke naam hoor, das een soort driehoekig rampje, de naam ontglipt me, iets van jumpingjohnnie of zoiets.
Ik dacht meer aan vliegende gasflessen, wieldeksels met vuurwerk onder etc
Vaak zijn die wagens best wel rot, of je moet idd naar een auto kijken van zo'n bedrag. Als je zo'n auto serieus wilt, moet je dat alleen doen als je er de ruimte voor hebt om hem te stallen en om aan te sleutelen (een garage bv), en het gereedschap
Tombo schreef:Vaak zijn die wagens best wel rot, of je moet idd naar een auto kijken van zo'n bedrag. Als je zo'n auto serieus wilt, moet je dat alleen doen als je er de ruimte voor hebt om hem te stallen en om aan te sleutelen (een garage bv), en het gereedschap
Iddd Cylinderkoppen zijn denk ik ook moeilijker te krijgen als bij fs1's (sorry Jelle)
Maarre, bijv. 'n Opel Ascona of zo, die zijn ook wel rylaxt, en meestal beter betaalbaar!