oké, morge bij de koen gaan stralen, dan volgende week hopelijk alle kleine dings spuite en dan ist alles op eht blok na klaar om terug op de brommer te komen!
Yamaha rd50m schreef:oké, morge bij de koen gaan stralen, dan volgende week hopelijk alle kleine dings spuite en dan ist alles op eht blok na klaar om terug op de brommer te komen!
zijn dat de stukken van het frame dat hier staat?
moet er toch vandeweek van kunnen komen ze, ik mag btw weer bassen met m'n longen!
dus zullen we één dees wel weer spelen
jepz die stukke!
ik heb eindelijk men rijbewijs en de mama en papa gaan voor twee weke op verlof vanaf zondag, dus dan heb ik ook ne auto altij als ik wil,
dus we krijge da wel geregeld dan, anders rij ik wel gewoon in de week is tot bij u, dan kan ik de racer ook is zien?
ik ga morge of overmorge men grijze en zwarte stukke spuiten,
dus nog eventjes overlopen, de stukken zijn gezandstraald, dus eerst nog eens licht schuren met korrel 1000,
dan twee lage grondlaag, laten droge, dan ligt schuren met 1000, dan 3 lagen zwart/grijs, dan twee dage droge en dan 2 lage blanke lak.
welk merk kan ik best gebruiken?
gewoon primer van motip, velgenspray en (gewoon?) zwart van motip, en dan nog blanke lak (ook best motip?)?
schuren met waterproof-schuurpapier moet/gaat als volgt;
je neemt een teiltje met heet water daar dompel je het schuurpapier in en vervolgens ga je schuren
regelmatig het schuurpapier in het water dompelen om de afgeschuurde lak wat er aan blijft zitten eraf te halen en ook regelmatig nieuw schuurpapier pakken als je ziet dat het niet meer wil dus het papier af is
ook af en toe een nieuw teiltje met water pakken als het water koud geworden is