compressor

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

geo schreef:
ginofs1 schreef:het gaat niet om de tank of pk van de motor.
je moet kijken naar de liter per min

dus, volgens jou, miskoop gedaan?




hoeveel lucht geeft hij dan per min
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
geo

Bericht door geo »

ginofs1 schreef:
geo schreef:
ginofs1 schreef:het gaat niet om de tank of pk van de motor.
je moet kijken naar de liter per min

dus, volgens jou, miskoop gedaan?




hoeveel lucht geeft hij dan per min

Das nu net de kloterij, op het specificatieplaatje wordt er nergens vermeld hoeveel liter/min hij kan aanzuigen :!:
Maar omdat hij normaal moet draaien om 380 vermoeden wij dat hij boven de 450/L per min zit.
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

geo schreef:
ginofs1 schreef:
geo schreef:
ginofs1 schreef:het gaat niet om de tank of pk van de motor.
je moet kijken naar de liter per min

dus, volgens jou, miskoop gedaan?




hoeveel lucht geeft hij dan per min

Das nu net de kloterij, op het specificatieplaatje wordt er nergens vermeld hoeveel liter/min hij kan aanzuigen :!:
Maar omdat hij normaal moet draaien om 380 vermoeden wij dat hij boven de 450/L per min zit.


ja die kans is groot.
die 380 motor zal je dan moeten vervangen voor een grote 220 motor.
een 380 motor laten lopen met een condensator kan maar dan heeft hij niet eens meer de helft van zijn kracht.
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
geo

Bericht door geo »

ginofs1 schreef:
geo schreef:
ginofs1 schreef:
geo schreef:
ginofs1 schreef:het gaat niet om de tank of pk van de motor.
je moet kijken naar de liter per min

dus, volgens jou, miskoop gedaan?




hoeveel lucht geeft hij dan per min

Das nu net de kloterij, op het specificatieplaatje wordt er nergens vermeld hoeveel liter/min hij kan aanzuigen :!:
Maar omdat hij normaal moet draaien om 380 vermoeden wij dat hij boven de 450/L per min zit.


ja die kans is groot.
die 380 motor zal je dan moeten vervangen voor een grote 220 motor.
een 380 motor laten lopen met een condensator kan maar dan heeft hij niet eens meer de helft van zijn kracht.

Volgens de Messie zijn broer bestaat er nu zoiets als een omvormer, waardoor je een motor van 380 zonder problemen kan laten lopen op 220. Dus geen geklooi meer met een condensator en dergelijke
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot
Berichten: 14485
Lid geworden op: 27 dec 2006, 11:58
Locatie: hilversum

Bericht door ginofs1 »

geo schreef:
ginofs1 schreef:
geo schreef:
ginofs1 schreef:
geo schreef:
ginofs1 schreef:het gaat niet om de tank of pk van de motor.
je moet kijken naar de liter per min

dus, volgens jou, miskoop gedaan?




hoeveel lucht geeft hij dan per min

Das nu net de kloterij, op het specificatieplaatje wordt er nergens vermeld hoeveel liter/min hij kan aanzuigen :!:
Maar omdat hij normaal moet draaien om 380 vermoeden wij dat hij boven de 450/L per min zit.


ja die kans is groot.
die 380 motor zal je dan moeten vervangen voor een grote 220 motor.
een 380 motor laten lopen met een condensator kan maar dan heeft hij niet eens meer de helft van zijn kracht.

Volgens de Messie zijn broer bestaat er nu zoiets als een omvormer, waardoor je een motor van 380 zonder problemen kan laten lopen op 220. Dus geen geklooi meer met een condensator en dergelijke



zo das niet verkeerd. ik heb ze nog nooit gezien
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
br3cht
100km gereden
100km gereden
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 mei 2008, 19:19
Locatie: België Leuven

Bericht door br3cht »

ik heb deze:
http://shop.claerbout.be/product.php?ca ... 92&lang=NL

en ik kan alle stukken goed zandstralen
heb nu enkel te weinig zand in cabine steken, maar als ik darm in zak steek gaat het heel goed vooruit

enkel staat de compressor constant te draaien
straal tegen 7bar constant
na 1uur ofzo stop ik een uur zodat die goed kan afkoelen
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 9209
Lid geworden op: 25 okt 2007, 23:12

Bericht door Yamaha rd50m »

ik ken bar weinig van elentric maar ik weer dat er ook zo'n dinge bestaan in de auto die je 12 volt omzette in 220 zodat je je laptop ofzo kan aansluiten,
ik veronderstel dat dit hetzelfde principe is, dus het zal wel mogelijk zijn zekers?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
geo

Bericht door geo »

ginofs1 schreef:
geo schreef:
ginofs1 schreef:
geo schreef:
ginofs1 schreef:
geo schreef:
ginofs1 schreef:het gaat niet om de tank of pk van de motor.
je moet kijken naar de liter per min

dus, volgens jou, miskoop gedaan?




hoeveel lucht geeft hij dan per min

Das nu net de kloterij, op het specificatieplaatje wordt er nergens vermeld hoeveel liter/min hij kan aanzuigen :!:
Maar omdat hij normaal moet draaien om 380 vermoeden wij dat hij boven de 450/L per min zit.


ja die kans is groot.
die 380 motor zal je dan moeten vervangen voor een grote 220 motor.
een 380 motor laten lopen met een condensator kan maar dan heeft hij niet eens meer de helft van zijn kracht.

Volgens de Messie zijn broer bestaat er nu zoiets als een omvormer, waardoor je een motor van 380 zonder problemen kan laten lopen op 220. Dus geen geklooi meer met een condensator en dergelijke



zo das niet verkeerd. ik heb ze nog nooit gezien

Meer nieuws volgt in de volgende weken. We zullen zien hoe dit afloopt. Negatief of positief ik laat in elk geval over dit topic nog wel iets weten.
Plaats reactie