Daan1990 schreef:rise and shine schreef:Euro hopper 4 laif
Ben jij altijd die mafketel die bij onze ah es bier haalt?Geintje, maar mijn favo is alfa
ik heb een tijdje bij de Ah op het broek gewerkt. daar werden per week +100 halfe liters Es gejat

rise and shine schreef:Bier + Brommer schijnen niet goed samen te gaan heb ik gehoord van een zekere kerel met een blauwe pet...
mpro09 schreef:camping kan ook is hier in de buurt, we hebben een plekje![]()
ik denk trouwens dat als we het hier willen doen dat het een week moet worden op geschoven want ik(mijn ouders kunnen dan niet ofzo) maar wekend vaan 567 september is goed,op de camping ook
Jeti schreef:mpro09 schreef:camping kan ook is hier in de buurt, we hebben een plekje![]()
ik denk trouwens dat als we het hier willen doen dat het een week moet worden op geschoven want ik(mijn ouders kunnen dan niet ofzo) maar wekend vaan 567 september is goed,op de camping ook
Er zijn 300 (wilde gok?) campings in NL..En dan kan het wellicht iets centraler? (ook voor de Belgen)
6/7 sept is Bromfiets Treffen Wellen.
rise and shine schreef:YamaSam schreef:rise and shine schreef:Bier + Brommer schijnen niet goed samen te gaan heb ik gehoord van een zekere kerel met een blauwe pet...
tiens, ik had eerder de indruk dat ze hier een blauwe brommer geven aan al wie nietmeer in staat is van met een wagen te rijden/parkeren