edje schreef:over die wiellagers, ik heb bij de mijne die ring die de kogels van elkaar houd kapot geslagen (met een drevel), dan vallen de kogels en de binnenring er zo uit. dan heb je zoveel ruimte dan je de buitenring er makkelijk uit kunt tikken. voorzichting doen met de passing
Heb toch jouw idee gepikt hoor edje....
Er zit zo'n ringetje in het midden over dat asje dat ik opzij probeerde te duwen, daarmee dat ik 'm niet genoeg kon opzij duwen om ruimte te maken voor de lager eruit te slaan.
ik zag vorige week dat de carters van mijn blok niet helemaal mooi op elkaar aansluiten dit zal wel niet zo horen te zijn neem ik aan?? oftewel ik vraag me af of ze wel 'bij elkaar horen'??
op onderstaande foto kun je het wel een beetje zien, het linkercarter waar je de as rechtsboven ziet, steekt een eindje verder omhoog t.ov. het rechtercarter.
Laatst gewijzigd door Andries op 20 aug 2008, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
geen foto maar de meeste carters zijn door elkaar te gebruiken zit wel eens verschil tussen maar war waar bij hoort wet niet net ik aan het tikken ben komt de foto
rise and shine schreef:als je je er zo erg aan stoort pak je toch een vijl Je ziet het toch niet als hij er onderhangt, niets is mee dus
ja goed idee hoor ! ik vind het wel dom lijken, maar idd als ie er weer onderhangt zie je het toch niet, dan laten we het mooi zo
ben in ieder geval blij dat het gewoon zo hoort