Wist je dat mijn Yamaha'tje 3 weken geleden een beurt heeft gehad! En dat ik gistere de garage in liep en schrok?! Omdat er een plas olie onder lag?! En dat ik er na de beurt 5oo meter me heb gereden! En dat de olie uit het afdekklepje, van de carburateur/oliepompje, komt! En dat die bouten muur, en muur vast zitten!!! En dat hij nu weer naar de fietsenmaker moet!!
Wist je dat je best een cake kunt bakken met 10x teveel water, omdat je verkeerd leest.
Wist je dat je dan gewoon het deeg in de vorm kunt gieten.
Wist je dat je de cake na het bakken dan gewoon af kunt gieten.
Wist je dat het dan nog best lekker smaakt.
Triforce schreef:Wist je dat hier 3 foto's van het blok wat hij eronder heeft hangen
lijkt me hier vanaf te komen
met nog wat spaanse (??) info
Nome: manoel
Email: malifi
Fone: 25894461
Comentarios: caro ricardo como vai tudo bem. gostaria se possivel que o amigo me esclarecese uma duvida. tenho uma yamaha L2 100 cc ,gostaria de saber de que ano a que ano ela foi fabricada.e se possivel envie-me uma foto da mesma para me ajudar na recuperasão . desde ja o meu muito obrigado
Caro Manoel: A Yamaha L2 foi produzida de 1971 a 1973.
hij heeft een FS1 pijp eronder hangen en dat lijkt me niet slim met een 100cctje, want dan rijdt hij volgens mij voor geen meter, en hij heeft een enorme dikke bocht eronder gelast op de fs1 pijp