Hahaha ja skr
Ding trekt echt zonder dat je het wil van zn een naar de 2 een wheelie :S, aangezien je gewend bent van 2 takt dat ie onderin weinig kracht heeft, dus trek ik na schakelen gewoon gashendel volluit beter niet doen volgende keer !
Welke deltion zit je.. in herfstvakantie gaan wij ook over op grote pand...
vast wel, zal wel ff kijken of ik daar een fs1 zie staan
rise and shine schreef:4 takt heeft nergens kracht jij bent gewoon nog niet gewent dat de lompe kopeling op die imi dingen of heb jij stiekem een +50cc
Wow, nej serieus, ding trok in een keer echt vies lomp van 1e naar 2e... misschien te ligt vertand ofzeuh?
Laatst gewijzigd door occ1s op 10 sep 2008, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Naja, 4takt heeft over algemeen meer kracht onderin, maar bovenin waardeloos, 2takt meer bovenin (powerband vanaf pak m beed 6.000 rpm), das bij wijze van bij een 4takt t einde al.
Maar op 50cc is een 2takt beter feller sneller etc.. die heeft dag ik (op bf gelezen) 1.6 of 1.8 keer het aantal vermogen vergeleken met een 4takt met hetzelfde aantal cc's
occ1s schreef:Naja, 4takt heeft over algemeen meer kracht onderin, maar bovenin waardeloos, 2takt meer bovenin (powerband vanaf pak m beed 6.000 rpm), das bij wijze van bij een 4takt t einde al.
Maar op 50cc is een 2takt beter feller sneller etc.. die heeft dag ik (op bf gelezen) 1.6 of 1.8 keer het aantal vermogen vergeleken met een 4takt met hetzelfde aantal cc's
een 2 takt heeft in praktijk 1,4 meer kracht bij de zelfde cc inhoud als een 4 takt in teorie is dit 2 keer zo groot
maar dat klopt niet helemaal omdat een 4 takt veel mer compressie heeft
rise and shine schreef:Wist je dat onze nieuwste gebruiker monkeymadness Roy uit Epe is? Wist je dat ik graag zou hebben dat hij zo snel mogelijk een IP ban greeg
rise and shine schreef:Wist je dat onze nieuwste gebruiker monkeymadness Roy uit Epe is? Wist je dat ik graag zou hebben dat hij zo snel mogelijk een IP ban greeg