Vriend van me heeft ook sinds deze week een 125cc blok onder zijn C gehangen Trekt echt bruuuut hard op!
dat ga ik dus (als het een beetje meezit) voor de volgende meeting onder de fs1 hangen
Goh, dan heb jij ff pech, want als er volgend jaar nog een meeting komt dan doen we het tot 60cc, want die 100cc blokken hebben vorige meeting een beetje de zooi lopen vergallen
Vriend van me heeft ook sinds deze week een 125cc blok onder zijn C gehangen Trekt echt bruuuut hard op!
dat ga ik dus (als het een beetje meezit) voor de volgende meeting onder de fs1 hangen
Goh, dan heb jij ff pech, want als er volgend jaar nog een meeting komt dan doen we het tot 60cc, want die 100cc blokken hebben vorige meeting een beetje de zooi lopen vergallen
Diegene met de 100cc blokken liepen alleen maar te racen, en is geen brommer meer vind ik zelf, want anders kon ik net zo goed op mijn Yamaha RS100 kunnen gaan
Daarom...
En als je op een Honda op komt dagen dan ben je al een grote uitzondering.
Ik snap dat je met een 4takt ongelofelijk veel cc's nodig hebt om te kunnen rijden als een 50cc tweetakt, maar daar doen we niet aan mee Daar is deze rit niet voor.