Begrenzer
-
- 500km gereden
Neem een Eurobegrenzer! (http://www.begrenzer.nl/)
- Axel
- 2000km gereden
Kijkt u eens: http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=797
-
- 500km gereden
Ik weet niet precies hoe ze werken. Je kan miss het best gewoon een mailtje sturen, dan heb je het zekere voor eht onzekere. En het zou een goedkope/makelijke manier zijn.
''De begrenzer werkt op elke scooter en setup. Er zijn twee scooters waar de begrenzer NIET op werkt, namelijk injectie-scooters zoals Ditech , en de Speedfight met CHIPKEY (deze herken je aan een vrij dikke sleutel). Op de Speedfight ZONDER chipkey werkt de begrenzer WEL.''
''Voor schakelsbrommers hebben wij speciale begrenzers gemaakt voor dezelfde prijs. Deze zijn net zo groot als de Euro-begrenzer. Zelfs voor schakels van Derbi, Honda MT(X), Yamaha TZR, Motorhispania, Aprilia, Rieju enz. hebben wij een begrenzer beschikbaar. Helaas werkt de begrenzer nog niet op de Suzuki schakels.''
''De begrenzer werkt op elke scooter en setup. Er zijn twee scooters waar de begrenzer NIET op werkt, namelijk injectie-scooters zoals Ditech , en de Speedfight met CHIPKEY (deze herken je aan een vrij dikke sleutel). Op de Speedfight ZONDER chipkey werkt de begrenzer WEL.''
''Voor schakelsbrommers hebben wij speciale begrenzers gemaakt voor dezelfde prijs. Deze zijn net zo groot als de Euro-begrenzer. Zelfs voor schakels van Derbi, Honda MT(X), Yamaha TZR, Motorhispania, Aprilia, Rieju enz. hebben wij een begrenzer beschikbaar. Helaas werkt de begrenzer nog niet op de Suzuki schakels.''
- PD
- 1250km gereden
Axel schreef:Kijkt u eens: http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=797
had ik al geprobeerd, werkt bij mij niet echt..
- PD
- 1250km gereden
Thomash schreef:Eurobegrenzer werkt inderdaad alleen bij electronische ontstekingen.
Misschien iets aan je gaskabel?
ja ik zat er aan te denken om in me kabel splitter een gaatje te boren en er dan een pinnetje in te doen dat de gas schuif niet helemaal omhoog kan
maar ik dacht,
misschien iemand nog andere ideen
-
- 7500km gereden
ergens op het forum is hier al een topic over geweest, toen was de beste manier denk via de luchtfilter iets fabriceren..
hoe zien ze in holland eigenlijk verschil tusse moto en brommer kenteken, andere kleur?
hoe zien ze in holland eigenlijk verschil tusse moto en brommer kenteken, andere kleur?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
- lespaultje
- 1250km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer: