verkiezingen VS

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is

Wie moet de volgende president van Amerika worden?

Barack Obama
16
50%
John Mccain
3
9%
Ralph Nader
0
Geen stemmen
Ikzelf
13
41%

Totaal aantal stemmen: 32

YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

:lol: volledig mee akkoord!

ik ga nog wat werken! :lol:
when men were men, and helmets were for divers
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Jammer niet the fonz maar Obama
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Yamaha rd50m schreef:

ik vin het trouwens niet leuk om op deze manier te discusiere , zeker niet men bedoeling om op iemand zen tenen te trappen en sommige dingen komen
via internet dikwijls nogal cru over...

Dat had je kunnen verwachten.. :roll: Politiek hoort niet thuis op een hobby-forum ;)
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

Tombo schreef:
Yamaha rd50m schreef:

ik vin het trouwens niet leuk om op deze manier te discusiere , zeker niet men bedoeling om op iemand zen tenen te trappen en sommige dingen komen

Dat had je kunnen verwachten.. :roll: Politiek hoort niet thuis op een hobby-forum ;)

de discussies over fs1's enzo zijn hier soms nog een stuk erger, dus het valt nog wel mee :P
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Martijn

Bericht door Martijn »

obama dus

klikk0r
jerrow
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door jerrow »

Yamaha rd50m schreef:Er is toch volk tekort in de bouw? zover ik weet is da toch een knelpunt beroep (als ik het verkeerd heb mag je me zeker corrigeren)
Over het zwart werk ga ik niet op ingaan omdat dat illegaal is en dus zowiezo buite de wet valt,
ik vin wel dat de overheid duidelijke regels moet vaststellen over bevoorbeeld minimumloon (zodat de polen dus niet "voor niets" komen werken),
ik ga ook niet ontkennen dat er problemen zijn met (sommige) buitenlanders, maar ik ben er vrij zeker van dat als alle buitenlanders moesten vertrekken de economie
als een kaartenhuisje in elkaar zakt.

Die Polen mogen nog wettelijk werken. Binnen een bepaalde periode voor ze belastingen moeten betalen zijn ze zogezegd failliet en gaan ze terug naar polen met dat geld. Ga die daar maar eens vinden :roll:

En wij zelfstandigen, werknemers en werkgevers maar allemaal lekker veel belastingen betalen voor dat gat ook nog eens te dichten.

Hoeveel Polen denk je nu echt dat sociale lasten betalen...?

Enfin, Maarten, niks persoonlijks hoor maar ik weet wel waar ik over praat. Er mag gerust gediscusieerd worden maar het hangt ook af van je levenservaring denk ik.

Heb jij een bedrijf, of ben je een aannemer in de bouw of elders, moet jij dus ook sociale lasten betalen, heb jij een huis af te betalen, gezin te onderhouden en ga zo maar voort.

Kom over een jaar of tien nog eens terug discussieren en ik denk dat je dan anders gaat praten, allee da hoop ik toch...

Ik kan hier ook berekeningen opzetten maar da gaat me allemaal te ver hoor maar dan snapte je het misschien.

No offence dude! :wink:

GreetzzZ...
harmen251
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door harmen251 »

Yamaha rd50m schreef:ik vin het trouwens niet leuk om op deze manier te discusiere , zeker niet men bedoeling om op iemand zen tenen te trappen en sommige dingen komen

maarten, wat komt er cru over, ik vind niets...
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

ik heb hier een groottante inwonen, het mensken is 98 jaar en nog zéér scherp bij haar verstand,
haar reactie op verkiezingen (amerika of hier):

"ze drinken een glas, pissen ne plas, en alles blijft gelijk het was!"

en ze hee gelijk geloof ik! :lol:
when men were men, and helmets were for divers
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

hmm ik merk idd nog geen verandering :lol:
Thomash
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door Thomash »

Het duurt toch nog een week of 4 voor Obama echt 100% macht heeft over Amerika? Allerlei ceremonie's en uitloop periodes etc :?:

Met de huidige economische crisis (mag ik daarvan praten ;) ) Is een wat "linkser" ingestelde president perfect voor Amerika. Maar ik denk niet dat hij een tweede termijn gaat halen (jomandablik)

Wat betreft personeel uit het buitenland, feit is dat het goedkoop is. Maar zelf heb ik er niks mee. wijzelf hebben een tijdje stelden schoonmakers gehad en dat is erg vervelend (polen). Maar inderdaad is het ook zo wat Tombo zegt

Als ik mijn opleiding straks afgemaakt heb (HBO bachelor in management geloof ik ;) ) Ga ik liever ook niet staan schoonmaken (hoewel ik nu feitelijk wel een veredeld schoonmaker ben ;) en het bevalt me prima ;) )
Martijn

Bericht door Martijn »

22 februari is hij officieel president dacht ik te horen !
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

ANARCHY tot die tijd dan :lol:
Fyer

Bericht door Fyer »

mpro09 schreef:ANARCHY tot die tijd dan :lol:

agree :D
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

jerrow schreef:
Yamaha rd50m schreef:Er is toch volk tekort in de bouw? zover ik weet is da toch een knelpunt beroep (als ik het verkeerd heb mag je me zeker corrigeren)
Over het zwart werk ga ik niet op ingaan omdat dat illegaal is en dus zowiezo buite de wet valt,
ik vin wel dat de overheid duidelijke regels moet vaststellen over bevoorbeeld minimumloon (zodat de polen dus niet "voor niets" komen werken),
ik ga ook niet ontkennen dat er problemen zijn met (sommige) buitenlanders, maar ik ben er vrij zeker van dat als alle buitenlanders moesten vertrekken de economie
als een kaartenhuisje in elkaar zakt.

Die Polen mogen nog wettelijk werken. Binnen een bepaalde periode voor ze belastingen moeten betalen zijn ze zogezegd failliet en gaan ze terug naar polen met dat geld. Ga die daar maar eens vinden :roll:

En wij zelfstandigen, werknemers en werkgevers maar allemaal lekker veel belastingen betalen voor dat gat ook nog eens te dichten.

Hoeveel Polen denk je nu echt dat sociale lasten betalen...?

Enfin, Maarten, niks persoonlijks hoor maar ik weet wel waar ik over praat. Er mag gerust gediscusieerd worden maar het hangt ook af van je levenservaring denk ik.

Heb jij een bedrijf, of ben je een aannemer in de bouw of elders, moet jij dus ook sociale lasten betalen, heb jij een huis af te betalen, gezin te onderhouden en ga zo maar voort.

Kom over een jaar of tien nog eens terug discussieren en ik denk dat je dan anders gaat praten, allee da hoop ik toch...

Ik kan hier ook berekeningen opzetten maar da gaat me allemaal te ver hoor maar dan snapte je het misschien.

No offence dude! :wink:

GreetzzZ...

No offence taken :wink:
ik weet er zeker niet alles van, dus moeilijk om er echt tegoei over te discusiere :P
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
guido
250km gereden
250km gereden

Bericht door guido »

Wat een wijsheid weer allemaal :lol:
Ik kan er echter niks mee wanneer ik aangifte 2008 ga doen :evil:
Plaats reactie