Elektrische problemen...saai MAAR HEB HULP NODIG!

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
Daan1990
250km gereden
250km gereden

Bericht door Daan1990 »

Nogmaals dank voor alle hulp. Dit is een late reactie, maar heb gewoon op een dag de accu aangesloten, en alle lampjes erin gezet. Ook al gaf de voltmeter een bronspanning aan van 13 volt en was het voltage dus veel te hoog. Maar alles deed het! Ik weet niet waarom maar alles doet het opeens. Terwijl het eerst helemaal misging. Maar de knipperlichten deden het niet, het lag aan de knipper automaat. Die was helemaal doorgebrand het plastic was gesmolten enzo. Was volgens mij al zo bij de vorige eigenaar. Nieuwe knipperautomaat erin van een vriend, en dat deed het ook! :) Alleen knippert de rechterkant 2x zo snel als de linkerkant, als de linkerkant uberhaubt al knippert. 7 November had ik keuring, en de brommert is goedgekeurd :) (van te voren 4 warmlopers gehad (!), voor meer info kijk bij blunders topic ofzo... :oops: )
edje

Bericht door edje »

heb je aan beide kanten gelijke wattage in de knipperlichten?
Daan1990
250km gereden
250km gereden

Bericht door Daan1990 »

Ja, maar voor en achter is anders (aan beide kanten) Maar maakt niet uit, hij is nu toch al door de keuring :)
edje

Bericht door edje »

dan is het denk ik een slechte massa, goede knippers is voor je zelf toch ook leuk :wink:
Plaats reactie