Vloeibare pakking
-
- 1250km gereden
Vloeibare pakking
Leden,
IK heb bij de bromboer vloeibare pakking gehaald om mijn caburateur lekvrij te maken. Ik smeer dat spul er tussen( Super Help clear silicone) dagje late droge, monteren en ja hoor lekvrij. Tenminste na 5min niet meer, kwam ik erachter dan er dit op stond''niet geschikt wanneer voordurend met benzine in aanraking komt''......................Koste 15 euro.....Welke vloeibare pakking kan nu het beste nemen die dus wel geschikt is voor benzine?
Alvast bedankt!
IK heb bij de bromboer vloeibare pakking gehaald om mijn caburateur lekvrij te maken. Ik smeer dat spul er tussen( Super Help clear silicone) dagje late droge, monteren en ja hoor lekvrij. Tenminste na 5min niet meer, kwam ik erachter dan er dit op stond''niet geschikt wanneer voordurend met benzine in aanraking komt''......................Koste 15 euro.....Welke vloeibare pakking kan nu het beste nemen die dus wel geschikt is voor benzine?
Alvast bedankt!
-
- Site Admin
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
- Triforce
- 2500km gereden
FS1SE schreef:als je een imi vlotterbak pakking hebt die zijn vaak te dun en zit het o ringet er wel binnen in daar waar het boutje door gaat om het bakske vast te maken
bij het boutje hoeft niks want ik heb daar zelf geen pakking tussen zitten bij de het schroefje om het bakje vast te maken, en ik heb eventueel nog wel een pakking voor je carb paull
-
- 1000km gereden
carbu
Triforce schreef:FS1SE schreef:als je een imi vlotterbak pakking hebt die zijn vaak te dun en zit het o ringet er wel binnen in daar waar het boutje door gaat om het bakske vast te maken
bij het boutje hoeft niks want ik heb daar zelf geen pakking tussen zitten bij de het schroefje om het bakje vast te maken, en ik heb eventueel nog wel een pakking voor je carb paull
binnen in hoort wel degelijk een o ring koop eens een parts list om een beetje mee te kunnen praten