Tombo schreef:Hoezo dat ik denk lekkerder als een 50cc F5B, meer koppel
Ja, dat is waarom ik dat ook zei...
Ik rij zelf ook met een F5B, maar dan een 50cc en die is echt niet hoogtoerig, dus hij zal inderdaad niet zo hard lopen als een FS1 met 60cc maar hij heeft wel superveel koppel (aanrijden in z'n 4 kan gewoon bij wijze van spreken)
Ja eigenlijk wilde ik ook een fs1, maar daar kon ik ff niet aankomen, want de bromboer kon ze niet meer bestellen en bij jmpb.nl hadden ze alleen nog maar f5b's
Ja ik had niet zo'n zin om naar den bosch te rijden en bij 50cc.nl kost het gewoon 11 euro verzendkosten en dan heb je het pas binnen 7-10 dagen binnen en als je het binnen 2-3 dagen binnen wil hebben kost het........................... 20 euroo wat denken ze nou.. das de helft van een cilinder nouja.. dan maar een f5b'tje hoor.
Ik zit er namelijk ook aan te denken om een keer een 60 cc te kopen en dan icm een homoet en een snelle schijf en een hoge drukkop ... Enkel een setup die ik er opzet om een sc**t*er van een vriend van me er mee uit te rijden !
Maar dan zat ik te denken aan die 60 cc F5B, of is da niet handig ?