mist eigenlijk alleen het zijkapje verder niet echt veel slechts over te zeggen,
koplamp is zwart dus dat kan op immi duiden wat op gebeun kan duiden maar ik denk het niet
als hij 1500€ is moet hij in deze staat orgi zijn vind ik en als je geen zij kappen hebt en geen zij contact hebt
is hij vind ik 1000 waard of minder want je mist al een belangrijk ding die je niet vaak tegen komt of je moet een imm hebben die kan je nog wel vinden op www.fs1shop.nl of www.yamahafs1.com en zijkappen tja jelle heeft ze in de verkoop liggen
en dan zou er waarschijnlijk ook geknutseld zijn aan het draad boom om de contact los tekrijgen....
vul deze lijst maar aan..
maar buiten dat kan het eeen goede aan koop zijn ja maar geen 1500 waard
nico schreef:als hij 1500€ is moet hij in deze staat orgi zijn vind ik en als je geen zij kappen hebt en geen zij contact hebt
is hij vind ik 1000 waard of minder want je mist al een belangrijk ding die je niet vaak tegen komt of je moet een imm hebben die kan je nog wel vinden op www.fs1shop.nl of www.yamahafs1.com en zijkappen tja jelle heeft ze in de verkoop liggen
en dan zou er waarschijnlijk ook geknutseld zijn aan het draad boom om de contact los tekrijgen....
vul deze lijst maar aan..
maar buiten dat kan het eeen goede aan koop zijn ja maar geen 1500 waard
één opermking, het is enkel de linker zij-kap die ontbreekt, de rechter is vooral de zeldzaamste (door de deuk).
denk ik toch of is die linkerkap ook anders bij een street dan de andere metale zij-kappen?
Yamaha rd50m schreef:nog een vraagje, ik zou dan ook een nieuw contactslot moeten hebben, zijn die zij-contacten moeilijk te vinden?
niet als je tevreden bent met imi.
daar moet ik is over denken
en wa denkte gij geo, ne goeie aankoop of nie?
Wat je zeker moet doen, is deze brommer eerst eens live gaan bekijken. Of er niets schots of scheef krom of verbogen aanzit. Ook es kontroleren of er nog onderdelen aanzitten die je eventueel een poestbeurt kan geven en hergebruiken.
Is dit niet zo dan is 1500 euro wel veel. Als je daar nog de kosten gaat bijrekenen eer die terug toonbaar (rijklaar is) dan wordt dit wel een heel serieuze investering.
Wat de onderdelen betreft vrees ik het ergste. Ik vermoed dat de verkoper (als ik juist ben over wie het gaat) geen brommer verkoopt als hij de voor hem bruikbare onderdelen niet eerst gedemonteerd heeft.
Wat betreft papieren (als die er bijzitten) zit je natuurlijk wel goed als het een Zwitser betreft.
Of het een goede aankoop is is niet te zeggen met alleen foto,s.
ik zou inderdaad eerst eens gaan kijken, en dan beoordelen.
Om hem netjes te krijgen gaat er minimaal nog het aankoop bedrag bij komen.
dan zit je al op 3000 euro of je dat deze fs1 waard gaat vinden?
weet je of hij loopt?
Ik vind het moeilijk hier een oordeel over te geven.
Eerlijk gezegt had ik meer vertrouwen in dat p,tje van je maat
contact slot en kapje ga je echt wel vinden, en draadboom kan je gewoon bij sjon een nieuwe van kopen als deze niet goed is, dus daar ligt het probleem niet