Het grote kleine vragen topic
- Ton
- 250km gereden
- Berichten: 453
- Lid geworden op: 15 jun 2006, 20:57
- Locatie: Nuland
- Contacteer:
Ja Ton maar de jouwe ziet ook niet meer uit als een 3e9,bedoel wel de look 3e9
De mijne liep met die uitlaat niet echt lekker maar kon ook aan de afstelling liggen voor deze uitlaat.
Maar waar ik me het meest aan stoorde was het geluid,vond ik een beetje teveel van het goede.
Dat zadel heeft het meeste comfort van alle fs1 zadels,wat ruimte betrefd en zithouding maar maakt een fs1 er niet mooier op
Heeft bij mij dan ook niet lang er op gezeten.

De mijne liep met die uitlaat niet echt lekker maar kon ook aan de afstelling liggen voor deze uitlaat.
Maar waar ik me het meest aan stoorde was het geluid,vond ik een beetje teveel van het goede.
Dat zadel heeft het meeste comfort van alle fs1 zadels,wat ruimte betrefd en zithouding maar maakt een fs1 er niet mooier op

Heeft bij mij dan ook niet lang er op gezeten.
- Tombo
- 17500km gereden
- Berichten: 18360
- Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
- Locatie: Achterhoek
-
- 50km gereden
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:21
- Locatie: Den Haag
Hallo iedereen, ben meer een lezer dan een schrijver op fora. Maar ik laat weer eens iets van mij horen...
Zijn er hier meer mensen met een 2ru en die altijd te lange koppelingskabels krijgen bij een bestelling? Ik zie bij jmpb 2 verschillende koppelingskabels: één voor de FS1 en eentje voor de dx uitvoering. Nu ziet de dx uitvoering er een stukje korter uit. En aangezien ik het gepiel met palletjes zat ben, is mijn vraag of die dx-kabel wel plug&play is.
Zijn er hier meer mensen met een 2ru en die altijd te lange koppelingskabels krijgen bij een bestelling? Ik zie bij jmpb 2 verschillende koppelingskabels: één voor de FS1 en eentje voor de dx uitvoering. Nu ziet de dx uitvoering er een stukje korter uit. En aangezien ik het gepiel met palletjes zat ben, is mijn vraag of die dx-kabel wel plug&play is.
-
- 50km gereden
- Berichten: 51
- Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:21
- Locatie: Den Haag
Ik ben weer toe aan een nieuwe cilinder. Op het moment zit er een 50cc immi op van jmpb. Maar die is eigenlijk van mijn broer. Die 50cc tikte de 70 aan na een beetje vijlwerk.
Nu heb ik twee jaar geleden eens een 60cc immi f5b gekocht bij jmpb, maar daarvan viel de topsnelheid erg tegen. Na de uitlaatpoort wat hoger gevijld te hebben haalde ik daar de 68 mee, maar die had wel lekker veel kracht onderin. Na een paar duizend kilometers trouwe dienst kreeg die een warmloper, maar ik vond het niet de moeite waard om hem te laten honen. Van die cilinder openden de spoelpoorten nooit helemaal, waardoor die denk ik het op topsnelheid niet van zich liet weten.
Zijn er hier mensen die onlangs de 60cc van jmpb gekocht hebben en die wel een wat snellere en beter gegoten immi kregen? Anders bestel ik toch maar de 50cc. Topsnelheid is voor mij niet zo heel belangrijk eigenlijk. Ik geniet meer van wat koppel. Maar de 75 aantikken lijkt me wel leuk. Maarja, de 60cc is wel een tientje duurder. Al blijven het erg goedkope cilinders!
Nu heb ik twee jaar geleden eens een 60cc immi f5b gekocht bij jmpb, maar daarvan viel de topsnelheid erg tegen. Na de uitlaatpoort wat hoger gevijld te hebben haalde ik daar de 68 mee, maar die had wel lekker veel kracht onderin. Na een paar duizend kilometers trouwe dienst kreeg die een warmloper, maar ik vond het niet de moeite waard om hem te laten honen. Van die cilinder openden de spoelpoorten nooit helemaal, waardoor die denk ik het op topsnelheid niet van zich liet weten.
Zijn er hier mensen die onlangs de 60cc van jmpb gekocht hebben en die wel een wat snellere en beter gegoten immi kregen? Anders bestel ik toch maar de 50cc. Topsnelheid is voor mij niet zo heel belangrijk eigenlijk. Ik geniet meer van wat koppel. Maar de 75 aantikken lijkt me wel leuk. Maarja, de 60cc is wel een tientje duurder. Al blijven het erg goedkope cilinders!
68 met een 60cc F5B?? Dat is echt wel enorm bizar. Ik reed met de mijne 85
Ik heb ook zo'n 60cc immi gehad. Mja, die dingen gaan hard maar hebben relatief weinig power onderin. Zijn erg puntig ivm die f5b's. Koop gewoon nog een 60cc F5B en normaal zou deze beter moeten werken. Desnoods dikkere voetpakking steken zodat je spoelpoorten wel helemaal openen.
Dan tik je normaal gezien de 80 of zowieso min. de 75 en heb je toch nog altijd lekker veel koppel. Als topsnelheid je niet zo veel intresseerd is een F5B de beste keuze denk'k. Al de rest is gewoon te traag, te duur, of te puntig voor jou
En je kan beter wat meer geld uitgeven aan een cil. waarvan je veel plezier hebt dan minder uitgeve aan eentje waar je spijt of teleurgesteld van bent!

Ik heb ook zo'n 60cc immi gehad. Mja, die dingen gaan hard maar hebben relatief weinig power onderin. Zijn erg puntig ivm die f5b's. Koop gewoon nog een 60cc F5B en normaal zou deze beter moeten werken. Desnoods dikkere voetpakking steken zodat je spoelpoorten wel helemaal openen.
Dan tik je normaal gezien de 80 of zowieso min. de 75 en heb je toch nog altijd lekker veel koppel. Als topsnelheid je niet zo veel intresseerd is een F5B de beste keuze denk'k. Al de rest is gewoon te traag, te duur, of te puntig voor jou

En je kan beter wat meer geld uitgeven aan een cil. waarvan je veel plezier hebt dan minder uitgeve aan eentje waar je spijt of teleurgesteld van bent!