Pagina 8 van 15
Geplaatst: 19 okt 2007, 21:38
door bromtolfs1
Ik rijd voor m'n plezier FS1. Ik knutsel voor m'n plezier aan m'n FS1. Ik heb geen FS1 geheimen. Ik deel met plezier al m'n FS1 kennis en ervaring, daar waar nodig, met één ieder op dit forum. Samen plezier aan onze FS1's !!!!
De setting die ik nu op mijn FS1 heb ben ik tevreden mee

Geplaatst: 22 okt 2007, 18:22
door tweety
dat ben ik met jullie eens ik wil gewoon het uiterste er uit haalen en dat vind nu eemaal de kik van het bromer rijden want ik zal altijd probeeren er meer uit te haalen dat is mijn sportgroete tweety werkendam
Geplaatst: 22 okt 2007, 18:27
door tweety
en ik ben nu tevreede met deze set up want ik heb hem wat minder benzine gegeeven en hij draait nu 12400 toeren volgas in zijn 3 dat is ongeveer 90 km per uur en in de 4 is dat om en er bij 115 km per uur gr tweey werkendam
Geplaatst: 22 okt 2007, 19:38
door Aad
tweety schreef:dat ben ik met jullie eens ik wil gewoon het uiterste er uit haalen en dat vind nu eemaal de kik van het bromer rijden want ik zal altijd probeeren er meer uit te haalen dat is mijn sportgroete tweety werkendam
Wat Sam doet is het uiterste er uit halen....
Punten en komma's zijn ook welkom....
Geplaatst: 22 okt 2007, 23:13
door Hans W
je hebt trouwens wel lef tweety
ik zou niet graag op een klein brommertje zitten die '110' loopt. en al hellemaal niet gesproken over het feit gesproken dat je met trommelremmen rijd, en dat je als voorband ook nog een kruiwagenband hebt zitten
bij tuning zit ook verbetering van de brommer zelf

Geplaatst: 23 okt 2007, 11:56
door Tombo
Aad schreef:tweety schreef:dat ben ik met jullie eens ik wil gewoon het uiterste er uit haalen en dat vind nu eemaal de kik van het bromer rijden want ik zal altijd probeeren er meer uit te haalen dat is mijn sportgroete tweety werkendam
Wat Sam doet is het uiterste er uit halen....
Punten en komma's zijn ook welkom....
Niet tegen sam ofzo, maar het enige vershcil wat hij doet is dat hij het zelf doet. Niet iedereen kan het zelf doen

115 km/h is gewoon érg hard, en als 'ie dat echt loopt, dan is er al vrij veel uitgehaald (meer als sam, maar nogmaals, dit is niet tegen sam ofzo, wat hij doet is natuurlijk ook eigenlijk veel leuker, daar moet ik het mee eens zijn

, ik denk als sam zelf aan de (spoel)poorten begint te rommelen dan het dan pas écht hard gaat, uiteindelijk haal je daar het meeste winst mee, daar draait alles toch om

)
Geplaatst: 23 okt 2007, 12:55
door YamaSam
als je daar een wedstrijd van wil maken, moet je eigenlijk gezamelijk, elks met een totaal originele fs1 en een zak vijltjes beginnen
(waarna we waarschijnlijk metteen geëxcommuniceerd worden door de orri-mannen

)
iedereen recht op zijn eigen hoger doel hé, mijn fs1 loopt nu tegen te honderd, heeft me nog geen €300 gekost (totaal) en ik heb alles zelf gedaan... mijn enige hoger doel is eindelijk alle relevante factoren van tweetakttuning geestelijk de baas te zijn, in het licht van de bouw van een koolzaadolieracer..
je zal me nooit een wedstrijd zien aangaan in het parcoursrijden, of eender wat met bochten in, da's iets voor coureurs, niet voor techniekers
en ik ben idd bezig met de volgens mij ultieme blok, begonnen van het regime van de poorten.. (mijn kers, op mijn eigen taart, smaakt steeds het best, als is ze kleiner dan die van de buurman

)
schol!
Geplaatst: 23 okt 2007, 13:11
door Aad
Wat ik probeer te zegge is, dat het een heel groot verschil is of je het ZELF doet of LAAT doen.
Sam kan hartstikke trots zijn, omdat hij alles zelf gedaan heeft, tweety wat minder, omdat die de cilinder heeft laten tunen.
Maar dit is uiteraard mijn mening, zou best net zo'n snelle fs1 als tweety willen.
Geplaatst: 23 okt 2007, 16:16
door jeroenvans
uuhm... jij rijd met een 4 bak, 14-44, en je haalt 12200 toeren zonder belasting? dan rij je geen 115... bij 12200 toeren haal je dan 110.4, maar onder belasting haal je volgens mij de 12200 toeren niet... dus leg es uit...

zie
excel sheet
Geplaatst: 25 okt 2007, 22:30
door ginofs1
heel goed jeroenvans,
er klopt geen reed van.
gr gino
Geplaatst: 26 okt 2007, 08:46
door Martijn
Andere wielmaat ?
Ik geef er (nog) geen oordeel over, ik moet t met eigen ogen gezien hebben !
Geplaatst: 26 okt 2007, 08:55
door ties1
Ik vind die excel sheet trouwens wel mooi gemaakt!! Mijn complimenten

Geplaatst: 01 nov 2007, 17:13
door tweety
ja ik hoor nu niet meer zoveel van jullie mar ik heb een heele korte ks kreitler uitlaat gemontert. en dat is de uitlaat voor een yamaha fs1. als je echt hard wilt rijden en wel een goede cilinder er op zetten met een goede zuiger er in want een egte yamaha zuiger uit de fabeiek van japan is zeer goed . en het maakt niet uit of je een f5b of een fs1 of een z1 hebt als je maar 3 honderste ge hoont hebt. en dan 1000 km in rijden uitlaat poort goed glat schuuren . en daar na blaazen met die hap gr tweety werkendam
Geplaatst: 01 nov 2007, 19:04
door Hans W
dit is totale onzin wat je nu neerzet kerel
Geplaatst: 01 nov 2007, 22:11
door petje
en daar ga jij de fout in Hans W!