ik heb een yamaha uit 1976 met schijfblok en ik heb zondag nog tussen wegresers gereden en liep mijn yammie 110 km per uur dus niet slecht voor orginele fs1 cilinder groete yamaha tweety uit werkendam
Ik moet ook toegeven dat in de zeventiger jaren die FS1,s als de brandweer gingen,of het nou aan de cylinders van tegenwoordig ligt of dat we toen lood in de benzine hadden,in ieder geval een fs1 met schijf liep vroeger met gemak 95/100 en membraam 85 soms 90,ik kreeg uit mijn 2ru met moeite 8o 2 jaar geleden ,moet ik wel zeggen dat ik effe wat meer weeg als vroeger........
teddys57 schreef:ik kreeg uit mijn 2ru met moeite 8o 2 jaar geleden ,moet ik wel zeggen dat ik effe wat meer weeg als vroeger........
Jah, maar ik weeg nu misschien net zo veel als jij vroeger en ik krijg mijn membraam ook niet sneller als 70-75 met een Z1 (die toch wel bekend staat als een supersnelle cilinder)
Ja maar je hebt hem niet eens afgesteld Mijn membraanblok met imitatie 55cc loopt ook 90 km/h en ik weet dat er nog wel meer in zit (de zuiger is te klein, dus compressie niet optimaal enzo)
teddys57 schreef:ik kreeg uit mijn 2ru met moeite 8o 2 jaar geleden ,moet ik wel zeggen dat ik effe wat meer weeg als vroeger........
Jah, maar ik weeg nu misschien net zo veel als jij vroeger en ik krijg mijn membraam ook niet sneller als 70-75 met een Z1 (die toch wel bekend staat als een supersnelle cilinder)
Hij loopt ook best k*t, maar ik heb geen zin om dat ding af te stellen, want ik ga binnenkort m'n blok opknappen en dan komt gewoon mijn F5B er weer op.
Die rijdt toch veel fijner