Pagina 75 van 100

Geplaatst: 03 mar 2011, 22:30
door NIX
Juist. Maar een accu leeggooien is een accu doodmaken. Die gaat het nooit meer goed doen.

Geplaatst: 04 mar 2011, 16:57
door the_destroyers
Arnoute schreef:
the_destroyers schreef:
Arnoute schreef:
stijn123321 schreef:even een vraagje,

ik heb alle vloeistof uit de accu gehaalt, moet ik m nu vullen met zwavelzuur of gedestilleerd water? ik ben namelijk bang dat de ph te hoog is(niet zuur genoeg) als ik m alleen vul met water, en de accu dus niet goed oplaad, wat de laatste tijd het geval was.

alvast bedankt

vullen met gedistilleerd water, normaal verzuurt het dan vanzelf, ja toch?


Denk ik niet... :roll:

:D

ga jij maar je rem herstellen zodat je zondag kan meerijden! ;)


:lol: je hebt een punt!

Maare ik probeer het, maar zal wss niet lukken... :(

Geplaatst: 04 mar 2011, 17:14
door Yamaha rd50m
stuurt die rem anders is gewoon op, want volgens mij zijde al wel efkes aant klote

Geplaatst: 04 mar 2011, 17:44
door Yamaha rd50m
zijn er dingen waarmee ik rekening moet houden bij het afstellen van een 4takt, of is dat exact hetzelfde als 2takt?

Geplaatst: 04 mar 2011, 18:01
door the_destroyers
Yamaha rd50m schreef:stuurt die rem anders is gewoon op, want volgens mij zijde al wel efkes aant klote


Echt? Wel ik ging er dit weekend nog es naar kijken.
Als het niet kukt, en jij wil er eens naar kijken, graag!

mvg Nick

Geplaatst: 04 mar 2011, 18:02
door Yamaha rd50m
the_destroyers schreef:
Yamaha rd50m schreef:stuurt die rem anders is gewoon op, want volgens mij zijde al wel efkes aant klote


Echt? Wel ik ging er dit weekend nog es naar kijken.
Als het niet kukt, en jij wil er eens naar kijken, graag!

mvg Nick


jaat, wel zien da ge alles op stuurt dan, dus klauw, hendel, darm, ...
dan zou da wel moeten lukken, stuurt eventueel dieje oude ook mee dan als ge dieje nog hebt

Geplaatst: 04 mar 2011, 18:05
door the_destroyers
Yamaha rd50m schreef:
the_destroyers schreef:
Yamaha rd50m schreef:stuurt die rem anders is gewoon op, want volgens mij zijde al wel efkes aant klote


Echt? Wel ik ging er dit weekend nog es naar kijken.
Als het niet kukt, en jij wil er eens naar kijken, graag!

mvg Nick


jaat, wel zien da ge alles op stuurt dan, dus klauw, hendel, darm, ...
dan zou da wel moeten lukken, stuurt eventueel dieje oude ook mee dan als ge dieje nog hebt


De oude rempomp?

Geplaatst: 04 mar 2011, 18:10
door Arnoute
en als je nu even je oude wielen monteert, gewoon voor de rit? :)

Geplaatst: 04 mar 2011, 18:16
door the_destroyers
Arnoute schreef:en als je nu even je oude wielen monteert, gewoon voor de rit? :)


Gaat niet, mn handvat langs de linkerkant heb ik volledig kapot gemaakt, tis te zeggen kheb de bouten er moeten uitboren, maar schroefdraad ook beschadigd.
En heb ik momenteel niet in reserve...
Sorry eh makker... Tzal voor de volgende zijn...

:)

Geplaatst: 04 mar 2011, 18:47
door Arnoute
jammer =(

Geplaatst: 04 mar 2011, 20:29
door NIX
Yamaha rd50m schreef:zijn er dingen waarmee ik rekening moet houden bij het afstellen van een 4takt, of is dat exact hetzelfde als 2takt?


Is allemaal hetzelfde. Alleen moet je bij 4T ook nog kleppen stellen. En het oliepeil is erg belangrijk.

Geplaatst: 05 mar 2011, 09:47
door Yamaha rd50m
the_destroyers schreef:
Yamaha rd50m schreef:
the_destroyers schreef:
Yamaha rd50m schreef:stuurt die rem anders is gewoon op, want volgens mij zijde al wel efkes aant klote


Echt? Wel ik ging er dit weekend nog es naar kijken.
Als het niet kukt, en jij wil er eens naar kijken, graag!

mvg Nick


jaat, wel zien da ge alles op stuurt dan, dus klauw, hendel, darm, ...
dan zou da wel moeten lukken, stuurt eventueel dieje oude ook mee dan als ge dieje nog hebt


De oude rempomp?


gewoon alles wat je hebt liggen, dan zorg ik dat je zeker één goede werkende set hebt

Geplaatst: 05 mar 2011, 18:48
door the_destroyers
ok maarten, ik probeer dit weekend nog eens, en ik laat nog iets weten via fb dan!

;)

Nog een vraagje, als er in een advertentie staat dat een fs 1 gereviseerd is, hoe kan je dit dan controleren?!?

Geplaatst: 05 mar 2011, 19:15
door koppel
in principe kan je dit niet controleren (ik zal er ook nooit een kopen, of moet van gerenomeerd persoon zijn)

je kan hoogstens wat slimme vragen stellen waardoor je een indruk krijgt van wat er gedaan is en hoe (en met welke materialen)

voor een motorblok waar niets aan gedaan is daar betaal ik het meest voor, alle boutjes origineel en onbeschadigd, de rest laat ik liggen, of het moet een heel zeldzaam blok zijn voor een redelijke prijs.

Geplaatst: 05 mar 2011, 19:19
door the_destroyers
koppel schreef:in principe kan je dit niet controleren (ik zal er ook nooit een kopen, of moet van gerenomeerd persoon zijn)

je kan hoogstens wat slimme vragen stellen waardoor je een indruk krijgt van wat er gedaan is en hoe (en met welke materialen)

voor een motorblok waar niets aan gedaan is daar betaal ik het meest voor, alle boutjes origineel en onbeschadigd, de rest laat ik liggen, of het moet een heel zeldzaam blok zijn voor een redelijke prijs.


ok, dan stel wat doordachte vragen.
Enige suggesties? :D
Ja ik wil een nieuwe brommer kopen, en de man zei dat hij gereviseerd was, mss beter effe vragen of hij het gedaan heeft of een garage ofzo...