ok, ik zal er eens naar kijken.
Is me wel opgevallen dat hij wel zeer warm wordt na een kort stukje rijden. Zal morgen eens gaan kijken welke sproeier erin zit.
@ the nightrider: bedankt! ga morgen eens kijken, en post het dan wel effe.
Wat wel raar is, of mss denk ik dat maar. HIj rijdt en start wel goed en zo, of kan dat ook met een verkeerde sproeier?
woont er iemand dichtbij Oldenzaal, Overijssel ?
ik zou graag 3cilinders kopen, maar de man wil niet verzenden...
is er iemand die ze voor mij kan ophalen en dan versturen?
Nog een vraag, als ik het elektrisch schema zoek van mijn brommer (een street, met zijcontact dus), moet ik dat dan nemen van de Yamaha fs1P, of Yamaha fs50?
Arnoute schreef:woont er iemand dichtbij Oldenzaal, Overijssel ? ik zou graag 3cilinders kopen, maar de man wil niet verzenden... is er iemand die ze voor mij kan ophalen en dan versturen?
Ik woon wel in overijssel, maar Zwolle is niet echt dichtbij. Volgens mij woont Aad daar in de buurt van het forum
Arnoute schreef:woont er iemand dichtbij Oldenzaal, Overijssel ? ik zou graag 3cilinders kopen, maar de man wil niet verzenden... is er iemand die ze voor mij kan ophalen en dan versturen?
Ik woon wel in overijssel, maar Zwolle is niet echt dichtbij. Volgens mij woont Aad daar in de buurt van het forum
Ik heb laatst ook voor het eerst wat naar belgenland verstuurt het maakt niks uit met versturen (wel kwa kosten dan).
Als jij het geld overmaakt dan maakt het voor hem verder niet uit.