maar volgens miji is die man me wel aan het belazeren, want als ik de cilinderrs zelf ga ophalen is het 60 euro en met verzenden 85, dat verzenden kan geen 25 euro kosten toch?? jmpb verstuurt een doos waar een achterspatbord in kan voor 10 euro...?
is er niemand die in de buurt woont of er passeert die erom wil gaan, ik betaal zeker de benzine en de tijd!
Voordat je mensen bestempeld als afzetter, zoek eerst zelfs eens uit wat het kost Op de site van TNT Post kom ik anders op een bedrag van 19,50 euro, zonder verzekering o.i.d., met verzekering 26,30 euro. 25 euro lijkt me dus reeël. Ik ben uitgegaan van 5 kg (3 gietijzeren cilinders).
Tombo schreef:Voordat je mensen bestempeld als afzetter, zoek eerst zelfs eens uit wat het kost Op de site van TNT Post kom ik anders op een bedrag van 19,50 euro, zonder verzekering o.i.d., met verzekering 26,30 euro. 25 euro lijkt me dus reeël. Ik ben uitgegaan van 5 kg (3 gietijzeren cilinders).
Arnoute schreef:maar volgens miji is die man me wel aan het belazeren, want als ik de cilinderrs zelf ga ophalen is het 60 euro en met verzenden 85, dat verzenden kan geen 25 euro kosten toch?? jmpb verstuurt een doos waar een achterspatbord in kan voor 10 euro...? is er niemand die in de buurt woont of er passeert die erom wil gaan, ik betaal zeker de benzine en de tijd!
Het zou mij 2 en een half uur duren met het ophalen, ik heb alleen nog geen tijd wegens motorcross en andere zaken, en ook geen auto altijd bij de hand.
Misschien dat ik het een keertje op een zondag voor je wil gaan doen
Arnoute schreef:maar volgens miji is die man me wel aan het belazeren, want als ik de cilinderrs zelf ga ophalen is het 60 euro en met verzenden 85, dat verzenden kan geen 25 euro kosten toch?? jmpb verstuurt een doos waar een achterspatbord in kan voor 10 euro...? is er niemand die in de buurt woont of er passeert die erom wil gaan, ik betaal zeker de benzine en de tijd!
Het zou mij 2 en een half uur duren met het ophalen, ik heb alleen nog geen tijd wegens motorcross en andere zaken, en ook geen auto altijd bij de hand.
dat zou super zijn! kan je deze zondag? of niet?
Ja hoor dat kan.
Kan de auto van mijn ouders mee nemen dus is geen probleem.