The Big small question topic, partnumber 6

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Arnoute

Bericht door Arnoute »

paull schreef:
Arnoute schreef:ja binnen nl wel, maar niet naar be... :(

Als jij mij in contact brengt met de koper mag die het wel naar mij versturen. Daaropvolgend wil ik het dan wel na jouw adres doorzetten?

oke bedankt, dat zal ik onthouden, ga eerst nog eens vragen of hij echt niet naar be wil versturen.. ;)
Arnoute

Bericht door Arnoute »

maar volgens miji is die man me wel aan het belazeren, want als ik de cilinderrs zelf ga ophalen is het 60 euro en met verzenden 85, dat verzenden kan geen 25 euro kosten toch?? jmpb verstuurt een doos waar een achterspatbord in kan voor 10 euro...?
is er niemand die in de buurt woont of er passeert die erom wil gaan, ik betaal zeker de benzine en de tijd!
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

:evil: gewoon blijven zeiken en anders komen we wel even langs
Arnoute

Bericht door Arnoute »

ja maar als hij nu al 15 euro te veel aanrekent voor het verzenden naar nederland....? :s
afzetter
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Voordat je mensen bestempeld als afzetter, zoek eerst zelfs eens uit wat het kost :? Op de site van TNT Post kom ik anders op een bedrag van 19,50 euro, zonder verzekering o.i.d., met verzekering 26,30 euro. 25 euro lijkt me dus reeël. Ik ben uitgegaan van 5 kg (3 gietijzeren cilinders).
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

dan zal hij ze verzekerd versturen wat dan idd wel redelijk is.
maar dat de man zo moeilijk doet snap ik niet echt eigenlijk
Arnoute

Bericht door Arnoute »

ik ook niet,
maar hoe komt het dan dat jmpb een spatbord en nog wat spullen die ook wel een 5tal kg zullen gewogen hebben, kon versturen voor 10 euro?
Jens36
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door Jens36 »

Omdat dat een winkel is en dus speciale tarieven heeft t.o.v een particulier :)
Arnoute

Bericht door Arnoute »

ah oke, schijt...
Arnoute

Bericht door Arnoute »

Tombo schreef:Voordat je mensen bestempeld als afzetter, zoek eerst zelfs eens uit wat het kost :? Op de site van TNT Post kom ik anders op een bedrag van 19,50 euro, zonder verzekering o.i.d., met verzekering 26,30 euro. 25 euro lijkt me dus reeël. Ik ben uitgegaan van 5 kg (3 gietijzeren cilinders).

tnt post; pakket met verzekering van 0-10kg 13.55 euro
http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakkett ... erservice/
dit vond ik
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ja, en in welk land is dat tarief geldig...? Moeilijk he, iets van iemand aannemen
Arnoute

Bericht door Arnoute »

he?
nu krijg ik het tarief dat jij zei
en daarnet deed ik hetzelfde als nu en kreeg ik 13.55?
vreemde site
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

Arnoute schreef:maar volgens miji is die man me wel aan het belazeren, want als ik de cilinderrs zelf ga ophalen is het 60 euro en met verzenden 85, dat verzenden kan geen 25 euro kosten toch?? jmpb verstuurt een doos waar een achterspatbord in kan voor 10 euro...?
is er niemand die in de buurt woont of er passeert die erom wil gaan, ik betaal zeker de benzine en de tijd!

Het zou mij 2 en een half uur duren met het ophalen, ik heb alleen nog geen tijd wegens motorcross en andere zaken, en ook geen auto altijd bij de hand.

Misschien dat ik het een keertje op een zondag voor je wil gaan doen ;)
Arnoute

Bericht door Arnoute »

Triforce schreef:
Arnoute schreef:maar volgens miji is die man me wel aan het belazeren, want als ik de cilinderrs zelf ga ophalen is het 60 euro en met verzenden 85, dat verzenden kan geen 25 euro kosten toch?? jmpb verstuurt een doos waar een achterspatbord in kan voor 10 euro...?

Het zou mij 2 en een half uur duren met het ophalen, ik heb alleen nog geen tijd wegens motorcross en andere zaken, en ook geen auto altijd bij de hand.

dat zou super zijn!
kan je deze zondag? of niet?
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

Arnoute schreef:
Triforce schreef:

dat zou super zijn!
kan je deze zondag? of niet?

Ja hoor dat kan.

Kan de auto van mijn ouders mee nemen dus is geen probleem.

Stuur de rest van de info maar via PM ;)
Gesloten