Het grote kleine vragen topic v2.0
- jerrow
- 1000km gereden
Niels schreef:Er zit als je goed aan de binnenkant van de lagers kijkt (kijk door het gaatje heen) een bus (nr. 7) tussen de lagers met daarin een klein gaatje.
Als je iets door dat gaatje heen steekt en je slaat erop dan valt 1 van de lagers eruit (onderkant op dat moment) en de andere spreekt dan voor zich.
Probleempje, heb daarnet 1 uur proberen te zoeken naar dat gaatje maar...ik vind het helemaal niet.
Niet dat ik achterlijk ben ofzo maar er is helemaal geen gaatje.
Het enige wat ik kan doen is dat busje tussen de lagers wat "opschuiven" zodat ik met een doorslag ofzo de lager aan de andere kant kan eruitvlammen maar het is me nog niet gelukt...
In ieder geval, geen gaatje.

- Zwepper
- 2500km gereden
ik ben denet ff met mijn groene fs1 door de polder wezen rijden met mijn vader op de andere fs1 er bij maar nu vraag ik me af hoeveel een chrome km teller nou ong van de echte km verschilt want ik heb hem daarnet ff open getrokken en hij reed op zijn sloffen 85 op de teller
moet ik er ong 10 of 5 km van aftrekken of wat anders 

-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
-
- Site Admin
jerrow schreef:Niels schreef:Er zit als je goed aan de binnenkant van de lagers kijkt (kijk door het gaatje heen) een bus (nr. 7) tussen de lagers met daarin een klein gaatje.
Als je iets door dat gaatje heen steekt en je slaat erop dan valt 1 van de lagers eruit (onderkant op dat moment) en de andere spreekt dan voor zich.
Probleempje, heb daarnet 1 uur proberen te zoeken naar dat gaatje maar...ik vind het helemaal niet.
Het enige wat ik kan doen is dat busje tussen de lagers wat "opschuiven" zodat ik met een doorslag ofzo de lager aan de andere kant kan eruitvlammen maar het is me nog niet gelukt...
Ok, dan heb jij de grote pech er 1 te hebben zonder gaatje...
Dan weet ik het ook niet, die zijn er soms, en die zijn echt k*t om los te krijgen

-
- 2500km gereden
Tombo schreef:mpro09 schreef:die van mij gaf eerst teweinig aan dus kweenie, kan je mischien beter testen met een fiets teller
Die van mij geeft ook te weinig aan. Die falko geeft echt dik 10 km/h te veel aan (volgens mij zelfs meer)
die van mij geeft 5 kilometer minder aan..
ik reed net naast me zus (zij in der auto)
ik reed 55 en me zus 60

dat wil zeggen dat ik 75 ga!

- jerrow
- 1000km gereden
Niels schreef:jerrow schreef:Niels schreef:Er zit als je goed aan de binnenkant van de lagers kijkt (kijk door het gaatje heen) een bus (nr. 7) tussen de lagers met daarin een klein gaatje.
Ok, dan heb jij de grote pech er 1 te hebben zonder gaatje...
Dan weet ik het ook niet, die zijn er soms, en die zijn echt k*t om los te krijgen
Damn, dan zal ik wat anders uitvinden om ze deruit te krijgen.
Zodra ik het weet post ik het hier. There is always an anwser!