Pagina 88 van 100

Geplaatst: 14 mar 2011, 21:35
door FS1SE
pee67 schreef:150cc rechts en 130 cc links


pas op oud of nieuw model want dasn anders om

Geplaatst: 14 mar 2011, 21:37
door pee67
FS1SE schreef:
pee67 schreef:150cc rechts en 130 cc links


pas op oud of nieuw model want dasn anders om


klopt ja, je hebt gelijk Henk.
Albert, rechts dus 130, links 150 cc

Geplaatst: 14 mar 2011, 21:43
door tim007
Ok, en de onderpoten moeten er dus af om te vullen zeer waarschijnlijk.

Geplaatst: 14 mar 2011, 21:46
door FS1SE
pee67 schreef:
FS1SE schreef:
pee67 schreef:150cc rechts en 130 cc links


pas op oud of nieuw model want dasn anders om


klopt ja, je hebt gelijk Henk.
Albert, rechts dus 130, links 150 cc


de meesten vinden dit te slap kan je vermeerderen telkens met 10cc
nee albert de 2 bovenste boten los draaien en dan kan je het er in gieten met terechter op dergelijke

Geplaatst: 14 mar 2011, 21:57
door tim007
Dank je , morgen even doen.

Verder is de brommert klaar, op poetsen na dan.

Zeer waarschijnlijk naar de meeting toe.



Peter, volgens de teller die ik er nu op heb gezet[chroom], zou ie kort aan de 90km lopen. :shock:

Geplaatst: 14 mar 2011, 21:57
door Twowheeler
Dit stond toch ook allemaal in de link die ik gaf :roll:

Geplaatst: 14 mar 2011, 22:01
door tim007
Die zie ik net pas eigenlijk, dank je iig.

Geplaatst: 14 mar 2011, 22:06
door Twowheeler
Maakt niet uit, als je vraag maar beantwoord is ;)
Het scheelt trouwens wel welke olie je gebruikt.

Geplaatst: 14 mar 2011, 22:08
door tim007
Gewone vorkolie toch, of kan het ook met een bepaald type motorolie ?

Geplaatst: 14 mar 2011, 22:10
door NIX
lekker 15W40 pakken. Of 10W40, die heb je toch al, maar dat dempt heel iets minder

Geplaatst: 14 mar 2011, 22:12
door tim007
Ik gooi het er morgen wel in, zal 15w40 worden . :wink:

Geplaatst: 14 mar 2011, 22:17
door Pipedown
ik hoorde van iemand dat je eignelijk ook gewoon hydrauliek olie kan gebruiken? heeft dezelfde werking?

Geplaatst: 14 mar 2011, 22:41
door NIX
Die is nogal dun. De dikte zorgt voor de demping omdat die moeilijker door de gaatjes geperst wordt bij uitveren.

Geplaatst: 14 mar 2011, 23:14
door Camiel
mijn voorvork lekt nog steeds af en toe, zelfs na nieuwe keerringen bij de restauratie...

Eigen aan 2ru vorken?

Geplaatst: 15 mar 2011, 07:18
door Twowheeler
Nee want mijne lekt niet :P