Geplaatst: 15 mar 2011, 22:16
the_destroyers schreef:Camiel schreef:Jeti schreef:tenzij je in opleiding bent bij 1 van de beunteams, of er zelf 1 wilt oprichten
Beunteam Roast-eren:lol:
Wat zijn eigenlijk onze concurrenten

the_destroyers schreef:Camiel schreef:Jeti schreef:tenzij je in opleiding bent bij 1 van de beunteams, of er zelf 1 wilt oprichten
Beunteam Roast-eren:lol:
Camiel schreef:the_destroyers schreef:Camiel schreef:Jeti schreef:tenzij je in opleiding bent bij 1 van de beunteams, of er zelf 1 wilt oprichten
Beunteam Roast-eren:lol:
Wat zijn eigenlijk onze concurrentenEdwin en Co.?
Camiel schreef:the_destroyers schreef:Camiel schreef:Jeti schreef:tenzij je in opleiding bent bij 1 van de beunteams, of er zelf 1 wilt oprichten
Beunteam Roast-eren:lol:
Wat zijn eigenlijk onze concurrentenEdwin en Co.?
marco schreef:Paarse veertjes:
Bij 50cc.nl zijn DT80LC veertjes te koop die zo in je FS1 passen. Ze zijn een pietsje sterker dan onze groene en dat kan net genoeg zijn om een koppeling goed aan te laten grijpen op een snellere brommer. Nummer 20501 is wat je zoekt.
NIX schreef:Als je veren gaat vernieuwen, kun je beter of je oude groene houden, of nieuwe paarse kopen. Nieuwe groene kopen is echt zinloos.
the_destroyers schreef:marco schreef:Er hoort officieel 10w30 in maar 10w40 is ook geen enkel probleem.
Als je maar zorgt dat het voor natte platenkoppeling is.
Ok, ik vroeg het me af, omdat in het koppeling topic staat dat van motorolie je koppeling gaat slippen.
Maar ik doe er altijd 10w40 in, en heb geen problemen.
Bedankt Marco!
NIX schreef:the_destroyers schreef:marco schreef:Er hoort officieel 10w30 in maar 10w40 is ook geen enkel probleem.
Als je maar zorgt dat het voor natte platenkoppeling is.
Ok, ik vroeg het me af, omdat in het koppeling topic staat dat van motorolie je koppeling gaat slippen.
Maar ik doe er altijd 10w40 in, en heb geen problemen.
Bedankt Marco!
In auto motorolie zitten antifrictie dopes. In motorfiets olie zijn die weggelaten. Auto's hebben een droge koppeling, bij de meeste motorfietsen draait de koppeling net als bij een FS1 in de motorolie. Als daar antfrictiedopes in zouden zitten, blijft de koppeling dus slippen.
NIX schreef:Als je veren gaat vernieuwen, kun je beter of je oude groene houden, of nieuwe paarse kopen. Nieuwe groene kopen is echt zinloos.
NIX schreef:Als het auto-olie is ja, de allerbeste. Haal motorfietsolie.
paull schreef:NIX schreef:Als je veren gaat vernieuwen, kun je beter of je oude groene houden, of nieuwe paarse kopen. Nieuwe groene kopen is echt zinloos.
bedoel je dan de immi, of ook originele groene? dat is toch gewoon beter als je je blok gaat reviseren?
Arnoute schreef:de koppelingsplaten bestaan uit 2 met de tanden langs buiten en 1 met de tanden langs binnen he?