Het grote kleine vragen topic v2.0

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Gesloten
Cmon

Bericht door Cmon »

Volges mij waar je voorvork aan het wiel vastzit daar zon bout losdraaien.
FS1SE
1000km gereden
1000km gereden

verlichting

Bericht door FS1SE »

ja kik je massa na koplamp 6/v 15/15 wat of 25/25 licht aan de spoel
teller lamppen 6v/3w of 4 wat niet hoger knipperlichten 6v 10 wat niet hoger
achterlicht met 1 lamp 6v/21/5 watt zou het goed moeten gaanen anders meten hoeveel watt je lichtspoel af geeft
geo

Bericht door geo »

Axel schreef:Vraagje: hoe moet je je voorkolie uit je poten laten lopen? Het erin doen weet ik wel maar eruit niet :lol:

Bij de fs 1's waarvan ik de voorvork olie heb vervangen was de enigste mogelijkheid de voorvork te demonteren en de olie er dan laten uitlopen.
Axel

Bericht door Axel »

Het gaat hier om een 2ru ik weet niet of dat uitmaakt?
edje

Bericht door edje »

volgens mij zit er dan een kruiskopschroefje onder in de poot, net boven de as :wink: die moet je er uitdraaien :wink:
Axel

Bericht door Axel »

Ik heb ff gekeken en er zit geen schroefje, enige wat er wel zit is de as, verder niks
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Heeft iemand voor mij het huidige partnummer van de FS50 bocht (32mm)?
Ik heb een nummer opgegeven wat verschilt van wat mijn dealer kan bestellen oid. :?
Ton
250km gereden
250km gereden
Contacteer:

Bericht door Ton »

Niels schreef:Heeft iemand voor mij het huidige partnummer van de FS50 bocht (32mm)?
Ik heb een nummer opgegeven wat verschilt van wat mijn dealer kan bestellen oid. :?

http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=2072
prit2

Bericht door prit2 »

ff vraagje:
er zat een 180 kort in mijn carb (12/13mm met f5b en snelle uitlaat).
dit reed niet echt prettig, veel stotteren in hoge toeren enz dus nu heb ik er 120 lang in gezet.
Nu mijn vraag:
is dat veel kleiner of niet?
het rijdt wel prettig maar ik heb geen zin in een vastloper op een lang stuk dus daarom vraag ik het hier even..

groeten
Dorfie

Bericht door Dorfie »

Als je nu kleine villen maakt in je remblokjes doe je dit voor een betere koeling. En een betere koeling resulteerd meestal in betere remmen.
Maar heeft dit eigenlijk wel zin voor een fs1? Of is het gewoon overbodig?
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

HELP! ik heb sinds 1 dag een zundapp pijp op mijn FS1 gezet maar hij heeft de neiging om vast te lopen maar ik vind geen krassen in de cilinder ik heb zelfs wat meer mengsmering in de benzine gedaan,
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Hoe weet je nou of die de neiging heeft om vast te lopen :PmHij loopt vast of hij loopt niet vast
Heb je hem wel opnieuw afgesteld?
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

Tombo schreef:Hoe weet je nou of die de neiging heeft om vast te lopen :PmHij loopt vast of hij loopt niet vast
Heb je hem wel opnieuw afgesteld?

Ik weet ongeveer wanneer hij vast gaat slaan ik heb voor de F5B nog 2 FS1 cilindertjes versleten en vaak vastlopers gehad, als ik een lang stuk ga rijden gaat hij steeds meer moeite doen om dezelfde snelheid te houden en gaat hij heel fel klinken en als ik dan de choke uit doe dan doet hij het wel weer,

en ik heb 112 sproeier in zitten van Stage 6 en de naald op 2 van bovenaf gezien en jah ik heb hem aangepast voor deze uitlaat
prit2

Bericht door prit2 »

prit2 schreef:ff vraagje:
dit reed niet echt prettig, veel stotteren in hoge toeren enz dus nu heb ik er 120 lang in gezet.
Nu mijn vraag:
het rijdt wel prettig maar ik heb geen zin in een vastloper op een lang stuk dus daarom vraag ik het hier even..

groeten
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

prit2 schreef:
prit2 schreef:ff vraagje:
Nu mijn vraag:

groeten

kijk goed naar je bougie als hij koffie bruin is
Gesloten