Pagina 92 van 100
Geplaatst: 19 mar 2011, 19:54
door Triforce
Tombo schreef:Naar de motorcrosszaak gaan

Het grote nadeel is dat ik een van de laatste heb met zo'n membraam, de rest is allemaal 6 kleps.
Misschien heeft 1tje hem nog, heeft veel oude crossers in onderdelen, ook beste 65 cc cilinders met ruim 18pk
Geplaatst: 19 mar 2011, 20:11
door marco
Je kan altijd een keer een 6 kleps proberen.
Geplaatst: 19 mar 2011, 20:12
door Niels
Effectief maakt het toch geen zak uit...?
Het gaat om de oppervlakte, niet om de hoeveelheid klepjes.
Geplaatst: 19 mar 2011, 20:13
door Tombo
Was het maar zo simpel

(stromingsleer etc)
Geplaatst: 19 mar 2011, 20:16
door Twowheeler
Lijkt me sterk dat dat erg veel merkbaar effect heeft.
Geplaatst: 19 mar 2011, 20:17
door marco
De klepjes worden volgens mij naarmate ze smaller worder alleen maar slapper.
Geplaatst: 19 mar 2011, 22:32
door Triforce
marco schreef:Je kan altijd een keer een 6 kleps proberen.
Dat past dus helaas niet, want die is smaller dan mijn membraam.
Geplaatst: 20 mar 2011, 18:08
door Jens36
De bouten voor de carterdeksels...welke zijn dat bij jmpb?
En welke voor de handvaten(ori)?
Geplaatst: 20 mar 2011, 19:16
door Arnoute
carterdeksels heb ik gewoon imbussen van M6 gebruikt als ik me niet vergis
Geplaatst: 20 mar 2011, 21:22
door Twowheeler
vraagje voor de tuners:
na het zien van de SOBW race vandaag, is het toch wel erg jammer dat er geen fs1'tje bij rijd.
terwijl die eigenlijk heel erg een opbouw heeft om veel meer vermogen op los te laten.
dus:
hoeveel vermogen kunnen we eruit halen zonder de basis regels te overtreden?
dus 16mm, niets oplassen, standaard inlaat (dat is het mooie en bijzondere van fs1) 4-bak, lucht koel en verder mag alles volgens mij.
met fs1 cillinders wordt het denk ik te heet(?)
Geplaatst: 20 mar 2011, 21:31
door ginofs1
Geplaatst: 20 mar 2011, 21:50
door Triforce
jensje36 schreef:De bouten voor de carterdeksels...welke zijn dat bij jmpb?
En welke voor de handvaten(ori)?
Deze set is voor het hele blok
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act= ... uctId=2522
Geplaatst: 20 mar 2011, 21:51
door Camiel
Imbus is toch makkelijker en beter ofniet?
Geplaatst: 20 mar 2011, 21:54
door Triforce
Camiel schreef:Imbus is toch makkelijker en beter ofniet?
Is een heel eind makkelijker en beter inderdaad.
Geplaatst: 20 mar 2011, 22:03
door Arnoute
heb ik idd ook!