ok... je kan strakkere (immi) veren proberen, een extra stalen plaat werkt ook. ik heb het beide. en met een warme motor slipt mijn 60cc immi f5b nu ook niet meer.
ik heb dus en snelle schijf erin gezet en alles weer in elkaar gezet allen nu wil die niet meer starten
als je kick lijkt het elke keer of die aanslaat allen dat doet die niet?
ik zat dus te denken dat mijn schijf misschien verkeerd stond, als de zuiger op het laagste punt is( das toch helemaal naar beneden naar de krukas?) dan is die nog dicht maar als je hem en slag verder draait gaat die open.
hij staat toch goed zo ofniet?
is zit ook en nieuwe zuiger in met 2 gaten bovenin, de broemboer zij dat dat niks uitmaakten klopt dat?
de zuiger met de openingen hebben alleen zin bij carburateurs op het cilinder zelf en bij een FS1 cilinder heeft het totaal geen nut, en heb je de merk tekentje van je schijf tegenover de spie op het krukas
Triforce schreef:en heb je de merk tekentje van je schijf tegenover de spie op het krukas
dat snap ik even niet?
als de zuiger op het laagste punt is( das toch helemaal naar beneden naar de krukas?) dan is die nog dicht maar als je hem en slag verder draait gaat die open. dit is toch goed?
je hebt op de schijf een puntje, zit dicht bij de krukas als je die tegen over de spie zet dan heb je hem op de goede timing, en als je hem verzet kan het zijn dat hij alleen veel toeren kan draaien heb ik keer gehad