Pagina 2 van 2
Geplaatst: 04 jun 2008, 11:27
door Niels
Tombo schreef:Ja, als je het recontrueert, ik had eerder de achterbrug proberen te verlengen en te verlagen. Dat is veel meer race-achtiger

Dat kan opzich nog steeds. Die kreidler veren gebruiken, en de achterbrug verlengen
Je had ook een Duitse FS1 achterbrug kunnen pakken, die zijn 30mm langer ongeveer

Geplaatst: 04 jun 2008, 11:30
door firenzo
Geplaatst: 04 jun 2008, 11:36
door Tombo
Niels schreef:Tombo schreef:Ja, als je het recontrueert, ik had eerder de achterbrug proberen te verlengen en te verlagen. Dat is veel meer race-achtiger

Dat kan opzich nog steeds. Die kreidler veren gebruiken, en de achterbrug verlengen
Je had ook een Duitse FS1 achterbrug kunnen pakken, die zijn 30mm langer ongeveer

NOg langer bedoel ik dan

Geplaatst: 04 jun 2008, 11:38
door Niels
Waarom heb je niet gewoon een stukje uit je uitlaatophangbeugel en/of frame gehaald?

Geplaatst: 04 jun 2008, 11:40
door firenzo
heb ik idd ook over zitten denken, maar omdat mijn kader net was gespoten had ik geen zin om daar in te zitten slijpen.
moet je daar trouwens ook niet het contactje voor het remmlicht aanhangen?
gr
Geplaatst: 04 jun 2008, 11:42
door Niels
Het contact voor het remlicht zit bij 1 van de blokophangbouten of in de achterbrug.
Hoe loopt je remstang nu trouwens? Haalt ie dat nog wel?
Geplaatst: 04 jun 2008, 11:47
door firenzo
die past nog, de afstand van de midden-as tot het wiel blijft ongeveer evenlang door de vaste lengte van de achterbrug.
enkel zal de hoek aangepast worden van de brug tov het kader, waardoor het mss wel wat kan schelen...
moest ze niet passen, dan gebruik ik één van mijn zundapp onderdelen die zijn langer en even dik...
gr