Pagina 2 van 8
Geplaatst: 04 jan 2009, 19:46
door PD
fs-ael schreef:heu 49 mm -45 mm is 4 mm geddeld door 2 =jawel 2 mm per kant

oke ik hou al op
en pak er nog 1

Geplaatst: 04 jan 2009, 19:50
door mpro09
Geplaatst: 04 jan 2009, 19:51
door dewaal
hmmm concurrentie

Geplaatst: 04 jan 2009, 19:58
door ginofs1
dewaal schreef:hmmm concurrentie

eerst maar zien of het ze lukt

Geplaatst: 04 jan 2009, 20:02
door Giel_fs1
zoiezo heb je toch al een andere poortendiagram bij schakelbrommrers en automaten?
Geplaatst: 04 jan 2009, 20:12
door ginofs1
en een hemt van 2mm (per kant ja) vind ik zelf al erg dun.
dan kan je beter je blokje uit koteren.
als je een kotter boor hebt kan je dat makkelijk zelf( als je een beetje handig bent
maar het tafeltje af vlakken zo als fs-ael gedaan moet zeeeeer nauwkeurig anders loopt hij zo vast
Geplaatst: 04 jan 2009, 20:15
door Tombo
2mm valt nog wel mee. De wandjes van de aluminium cilinders zijn dunner
Geplaatst: 04 jan 2009, 20:18
door ginofs1
Tombo schreef:2mm valt nog wel mee. De wandjes van de aluminium cilinders zijn dunner
welke alu cilinders?
Geplaatst: 04 jan 2009, 20:19
door fs-ael
ginofs1 schreef:maar het tafeltje af vlakken zo als fs-ael gedaan moet zeeeeer nauwkeurig anders loopt hij zo vast
er is ook zeeeeer veel tijd in gaan zitten

ik hoop het nu goed te hebben
Geplaatst: 04 jan 2009, 20:22
door Tombo
ginofs1 schreef:Tombo schreef:2mm valt nog wel mee. De wandjes van de aluminium cilinders zijn dunner
welke alu cilinders?
VOor FS1, athena enzo
Geplaatst: 04 jan 2009, 20:44
door mpro09
das toch gewoon 43mm??
Geplaatst: 04 jan 2009, 20:57
door Hans W
kheb om mijn fs1 ook een puch cilinder,
deze is afgedraaid zodat de timing goed staat, en er zit een opvulplaat tussen.
De cilinder is een 6 poorter, en ik kom nu uit op ongeveer 60cc ofzo

Geplaatst: 04 jan 2009, 22:44
door nl-terror-poesje
ok en stel ik stap over naar het idee om een breitwand cilinder te monteren niet een super maar een normale kom ik dan nog vervelende dingen tegen kwa afdraaien enzo ?
Geplaatst: 04 jan 2009, 22:46
door nl-terror-poesje
waar het mij namelijk eigenlijk om ging ik kan voor 20 euro een puch homoet krijgen en er valt altijd nog wat te regelen dat ik er een gratis 70 cc of 50 cc bij zou krijgen. dan was de uitlaat plug and play geweest. maar als ik het zo lees haal ik me zelf te veel werk op me nek en moet ik gewoon de uitlaatbocht eraf slijpen en me oude zelf gemaakte uitlaat uit elkaar halen en die bocht aan de homoet vast lassen
Geplaatst: 04 jan 2009, 22:56
door edje
je wilt dus graag die uitlaat onder je brommer

hier voor zou ik inderdaag niet een puch cilinder voor pas maken
waarom niet gewoon een fs1 hoemoet,
