Axel schreef:Ik heb het ook bij een koude motor en tot ongeveer 4000 toeren. Daarboven is het in 1 keer weg.
Ik heb het ook bij een warme motor. Kan best aan het koude weer liggen. En als plotseling mijn blok loskomt weet ik wat het is !
Je moet hem uitzetten (of niet starten . Aangezien je dit waarschijnlijk op de Pc leest, en die doorgaans niet gemonteerd zit op je brommer... ) en dan met contact uit, gewoon even rustig met de hand kicken. Als je dat een metaal tikkend geluid hoort zijn het je zuigerveren.
Had ik al gedaan en dan is er niks te horen. Maarja, ik maak me er niet druk over
Je moet hem uitzetten (of niet starten . Aangezien je dit waarschijnlijk op de Pc leest, en die doorgaans niet gemonteerd zit op je brommer... ) en dan met contact uit, gewoon even rustig met de hand kicken. Als je dat een metaal tikkend geluid hoort zijn het je zuigerveren
dat is een goede tip. ga ik even proberen
bij mij maakt het niet uit of de motor koud of warm is.
beugelsdijk schreef:Je moet hem uitzetten (of niet starten . Aangezien je dit waarschijnlijk op de Pc leest, en die doorgaans niet gemonteerd zit op je brommer... ) en dan met contact uit, gewoon even rustig met de hand kicken. Als je dat een metaal tikkend geluid hoort zijn het je zuigerveren
dat is een goede tip. ga ik even proberen
bij mij maakt het niet uit of de motor koud of warm is.
waarscheinlijk heb je een kop tikker misschien us proberen om een dikere voetpakking te pakken.
beugelsdijk schreef:ik heb net ff geprobeerd om de kickstarter en met het contact uit.
ik weet het niet zeker, maar er komt wel een geluidje uit wat verdacht veel op het geluid lijkt wat ik steeds hoor.
ik zal dan eens proberen uit te zoeken of het idd een tikker is, of dat het me zuigerveren zijn..
bedankt voor de info!
Als ik jou was zou ik gewoon even je cilinder eraf halen. Opzich zo gedaan, en dan weet je zeker wat het probleem is! . Mijn zuigerveer was gebroken, maar ik was wel thuis. Dat is beter dan dan je midden in de polder stil staat !
Gistere mijn voorspatbord gedemonteerd, zaten de boutjes net echt heel vast, dus miss dat dat bij mij het tril-probleem is !