Pagina 2 van 3
Geplaatst: 20 jan 2010, 19:59
door Tombo
Volgens mij bedoelt 'ie dat je tussen de bestaande gaatjes, kleinere gaatjes bij moet boren
Geplaatst: 20 jan 2010, 20:05
door ginofs1
Tombo schreef:Volgens mij bedoelt 'ie dat je tussen de bestaande gaatjes, kleinere gaatjes bij moet boren
nee nee nee.
hij bedoelt dat je door de grote gaten kleintjes moet boren tsss

Geplaatst: 20 jan 2010, 20:16
door NIX
Ja, zo lees ik het ook. Ik zie daar ook graag een plaatje van, want in dit universum lukt dat volgens mij niet.
Geplaatst: 20 jan 2010, 20:26
door ginofs1
nee sam bedoelt wel dat je tussen de bestaande gaten kleine gaten moet boeren van de halve diameter.
maar zo gooit sam alle kleine details te grabbel.
daar moet je bij floekema goed voor betalen denk.
dus mannen massaal gaten boren in je demper.
beter nog je demper diameter ook nog verkleinen.
klink ongeloofwaardig he maar het is zo

Geplaatst: 20 jan 2010, 20:30
door mpro09
jup maar een 6mm sobw buisje erin is nog veel beter!
Geplaatst: 20 jan 2010, 20:36
door ginofs1
mpro09 schreef:jup maar een 6mm sobw buisje erin is nog veel beter!
hou jij je klep even dicht ja

Geplaatst: 20 jan 2010, 20:37
door mpro09
moet jij niet zwemmen
Geplaatst: 20 jan 2010, 20:40
door ginofs1
mpro09 schreef:moet jij niet zwemmen
ja ik zit hier im mijn strakke pak.
maar ging de schuur in en wil gelijk weer sleutelen.
dus zo maar weer omkleden en aan de gang.
Geplaatst: 20 jan 2010, 20:41
door mpro09
ttt niet sportief hoor

Geplaatst: 20 jan 2010, 20:43
door ginofs1
mpro09 schreef:ttt niet sportief hoor

het water is zo koud he
Geplaatst: 20 jan 2010, 20:45
door mpro09
stook het maar warm dan, dan kom ik mischien ook even kijken

Geplaatst: 20 jan 2010, 21:04
door ginofs1
mpro09 schreef:stook het maar warm dan, dan kom ik mischien ook even kijken

ja het is warm hier

Geplaatst: 21 jan 2010, 12:37
door YamaSam
duidelijk vrij warm hier ja
iemand moet z'n wereldje es wat opentrekken denk ik
ik heb er blijkbaar maar één foto van gemaakt, maar bij deze:
dus het eerste derde (diepste in de pijp) boor je dubbel (rechts op foto, nog te ontbramen),
tweede laat je zoals het was,
en het laatste las je dicht (de gaten, niét het pijpje)
hoe je die gaten dichtlast, zonder de hele pijp dicht te lassen vogel je zelf maar uit
(zo zeg ik toch niet álles hé Gino?)

Geplaatst: 21 jan 2010, 13:12
door YamaSam
oja, en das dan €25 hé

Geplaatst: 21 jan 2010, 13:37
door Wouter 1990
Is het dan niet makkelijker om bij het laatste gedeelte gewoon een nieuw buisje er aan te lassen ipv al die gaatjes dicht te lassen. Lijkt me ook beter voor de doorstroming van de uitlaatgassen