Wat zijn dan de verschijnselen?

marco schreef:Je hebt wat minder vermogen dan met een fs1 uitlaat.
Ik heb een tijdje met een Z1 cilinder gereden met een originele uitlaat met 28 mm bocht reed gewoon goed.
Trok van onderuit ook goed.
Je moet wel de begrenzer uit de uitlaat slopen voor een beetje prestaties.
Dit kwam uit mijn uitlaat:
Niels schreef:Op de ouderwetse manier doorgeslepen enzo, of is er een nettere manier?
YamaSam schreef:met enkele juiste boringen krijg je die eerste restrictor er idd wel uit,
wil je de pijp ook qua tegendruk afstellen op 60 cc, dan moet je de einddemper een derde 'dubbel boren' .. de gaatjes met een kleinere boor, diagonaal tussenboren,
dat levert meer op dan de demper eruithalen
Laars schreef:YamaSam schreef:met enkele juiste boringen krijg je die eerste restrictor er idd wel uit,
wil je de pijp ook qua tegendruk afstellen op 60 cc, dan moet je de einddemper een derde 'dubbel boren' .. de gaatjes met een kleinere boor, diagonaal tussenboren,
dat levert meer op dan de demper eruithalen
Yamasam: Kun je dit met een foto of tekeningetje duidelijk maken